Tiedän että nämä aloitukset ärsyttää mutta nyt on pakko..

JääPrinsessa

Aktiivinen jäsen
11.09.2007
1 051
0
36
anoa teiltä henkistä apua :ashamed: :ashamed: tää on niin rasittavaa kysellä (tiedän ku itteeniki ärsyttää nämä) :ashamed:
Ihan mustana nyt kyselen näin tyhmiä mut oikeesti mulla on paniikki :o
Niin eli mulla on ihan ku raskausoireet, menkat tuli viimeks ihan ajallaan (alkoivat 4.2)
mulla on vähän epäsäännöllinen kierto (28-34pvä) mut olivat viimeks aika niukat.
Mulla nyt siis ei varsinaisesti ole vielä myöhässä menkat vaikka niitä ei oo tullutkaa ton jälkeen, mutta siis mun maha, se on turvonnut ihan hervottomaks :o :o
Oikeasti tää on niin hirveetä et mun äiti tänään sano et ootko ite huomannu et oot lihonu tosta mahan kohdalta tosi hälyttävästi, ja siis maha ei ole ns. makkara koska olen todella laiha mahan kohdalta normaalisti, nyt se on tosi pinkee ja kova ja ihan raskausmahan näkönen mut eihän herranjestas näin nopeesti voi maha alkaa turvota vaik raskaana olisin, EIHÄN? mulla rinnat ihan hiton kipeet ja arat ja vähän oksettava olo ollu muutaman päivän sekä oon ihan hermoraunio ja itkunen koko ajan, mua paleltaa koko ajan ihan hulluna!
Mut silti nippailee mahaa siihen malliin niinku menkat alkas ja tosiaan maha tuntuu tosi oudolta ja ihmeellinen paine tuolla alamahassa koko ajan..
Meillä siis "ehkäsynä" keskeytetty yhdyntä ja muutaman kerran kk ollaan päästetty sisään :ashamed: sillon ku on ns. varmat päivät eli just ku menkat alkamas..pitääkö men ostaan testi vai odotella vielä kuinka kauan?? ja vaik raskaana olisin ni eikai se vielä näkys edes testissä? :o

Alkuperäinen kirjoittaja tavallinen äiti:
Siis käsitinkö oikein ettei raskaus ole toivottu? Miksette sitten käytä oikeaa ehkäisyä, aikuiset (??) ihmiset leikkii tuolla tavalla. :/

no ei tää mikää katasrtrofikaan olis, ja mulle nyt ei vaan sovi mikään ehkäsy :/
lähinnä oon kauhuissani et miks mun maha on turvonnu niin isoks yhtäkkiä..kuitenki aika pieni riski raskautua keskeyteys yhdynnäs..

Alkuperäinen kirjoittaja JääPrinsessa:
Siis käsitinkö oikein ettei raskaus ole toivottu? Miksette sitten käytä oikeaa ehkäisyä, aikuiset (??) ihmiset leikkii tuolla tavalla. :/

no ei tää mikää katasrtrofikaan olis, ja mulle nyt ei vaan sovi mikään ehkäsy :/
lähinnä oon kauhuissani et miks mun maha on turvonnu niin isoks yhtäkkiä..kuitenki aika pieni riski raskautua keskeyteys yhdynnäs..

Vitsi vai?

Halloo! Mieheltä tulee yhdynnän aikana kokoajan vähäinen määrä siittiöitä, ei niitä tule vaan sinnä loppu pamauksessa ;) Aika suuri mahdollisuus tulla raskaaksi :hug: Varmempiakin keinoja löytyy varmasti.

riski ei kylläkään olekovinkaan pieni keskeytetyssä yhdynnässä..olet luultavasti raskaana.

kuitenki aika pieni riski raskautua keskeyteys yhdynnäs..

Hah. Uskokoon ken tahtoo.
Hanki vaikka sterilisaatio jos et muuta ehkäisyä voi käyttää.

sterilisaatioksi voi pettää 1 kahestasadasta tulee raskaaksi .näin lääkäri sanoi minulle kun se tehtiin.ja lisäsi vielä että sterilisaatio on samaa ehkäisyteholtaan kun horm.kierrukka.
Ihmiset vain luulee että se on varmin ja melk.sataprosettinen tuo sterilisaatio ,muttei niin tod. ole.

meillä mentiin 5 vuotta keskeytettyä yhdyntää,ja ei ainuttakaan raskautta,että voi se oikeestikki olla tehokas ehkäisy keino..sit ku alettiin sisään laskee niin tulin nopsaan raskaaks..

Osta testi, lopeta panikoiminen, turvotus, painen tunne alamahassa, rinnat kipeenä kuuluu myöskin menkkojen alkamiseen..mitä enemmän stressaat sen varmemmin menee aikaa kun menkat alkaa..

Muttosiaan keskeytettyhän ei ole mikään ehkäisykeino...tosin meilläkin sitä välilläkäytetään ja erittäin menestyksekkäästi, johtuen mun jumalattoman karmeista oviskivuista :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja keskeytetty x:
meillä mentiin 5 vuotta keskeytettyä yhdyntää,ja ei ainuttakaan raskautta,että voi se oikeestikki olla tehokas ehkäisy keino..sit ku alettiin sisään laskee niin tulin nopsaan raskaaks..

Me luotetaan myös ja on toiminut. Meille raskaaksi tulo ei ole lainkaan katastrofi.
En kyllä luottaisi siihen, etten tulisi raskaaksi, jos päästettäis sisään asti vaikka menkat olisi juuri alkamassa.

no ei nyt hälyttävästi myöhässä, toi kierto voi heitellä pahemminki ku lopetin e-pillerit puolvuotta sitten ni on ihan sekasin noi hormonit, tosiaan raskaus ei ole mikään maailmanloppu, jos olis ni en tosiaan luottas pelkästään keskeytettyyn yhdyntään..mut tosiaan niin touhutipoissahan ei ole ole siittiöitä =)
taidan odotel viel muutaman päivän ku on sellanen olo et menkat alkas..täytyy sit men lekurii ettii joku muu syy tälle yhtäkkiselle järjettömälle turpoamiselle jos ei mee ohi.

no ei nyt hälyttävästi myöhässä, toi kierto voi heitellä pahemminki ku lopetin e-pillerit puolvuotta sitten ni on ihan sekasin noi hormonit, tosiaan raskaus ei ole mikään maailmanloppu, jos olis ni en tosiaan luottas pelkästään keskeytettyyn yhdyntään..mut tosiaan niin touhutipoissahan ei ole ole siittiöitä =)
taidan odotel viel muutaman päivän ku on sellanen olo et menkat alkas..täytyy sit men lekurii ettii joku muu syy tälle yhtäkkiselle järjettömälle turpoamiselle jos ei mee ohi.

Ootko ihan höperö? Keskeytetty ei ole ehkäsykeino. Vaan tyhmän touhua,

tarkistappahan asia kunolla!

Siemennestettä voi purkautua jo ennen varsinaista orgasmia, eli nainen voi tulla raskaaksi, vaikka yhdyntä lopetettaisiin jo ennen siemensyöksyä. Lisäksi siittimen päästä voi kiihottuessa erittyä kirkasta nestettä, joka voi sisältää siittiöitä. Tätä nestettä kutsutaan muun muassa 'touhutipoiksi' tai 'kiimatipoiksi'.

Yhteistyössä