tiedän että nyt on vähän myöhästä, mutta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PikkuMyy88
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ei mennyt.
Mutta uudelleen jos joskus synnyttämään pääsen ni ilman noita mitään puudutuksia..
( mulla oli epiduraali,ja se ei auttanut mitenkä päin,joten voin ihan hyvin synnyttää luomunakin )
:)

Alkuperäinen kirjoittaja röppö:
Ei mennyt.
Mutta uudelleen jos joskus synnyttämään pääsen ni ilman noita mitään puudutuksia..
( mulla oli epiduraali,ja se ei auttanut mitenkä päin,joten voin ihan hyvin synnyttää luomunakin )
:)

Minä oon kans miettiny tuota epiduraalia.

Voi että mua voiki pelottaa.. mitenhän mä uskallan ja pystyn huomenna menemään sinne.. :'( Vaikka kyllä minä jo sen vauvan ulos haluan :heart: Varmasti tosi helpottunut olo sitten kun vauva syntyy.

Miten mä pystyn olemaan siellä ilman et alan märisemään? :/

No helposti pystyt:)
Teet sen mukaan miltä susta tuntuu ja sulla on siellä toivottavasti super kivat ammatti ihmiset apuna ja tukena.:)
Onko sulla tulossa ketään tukihenkilöksi??
Ja sen epiduraalin kaa teet päätöksen siinä vaiheessa kun ne siitä kysyy..mieli saattaa muuttuu muuten viel moneen kertaan,kun asiaa pähkäilet:)

Alkuperäinen kirjoittaja röppö:
No helposti pystyt:)
Teet sen mukaan miltä susta tuntuu ja sulla on siellä toivottavasti super kivat ammatti ihmiset apuna ja tukena.:)
Onko sulla tulossa ketään tukihenkilöksi??
Ja sen epiduraalin kaa teet päätöksen siinä vaiheessa kun ne siitä kysyy..mieli saattaa muuttuu muuten viel moneen kertaan,kun asiaa pähkäilet:)

on mulla mies tulossa mukaan.
Toivottavasti pystyn nukkumaan ens yönä. Ja toivottavasti synnytys alkaa sitte heti eikä vaikka 2päivän päästä :kieh:

Uusimmat

Yhteistyössä