Tiedän, että tuomitsette mut tämän "purkauksen" jälkeen, mutta mun on pakko kertoa se jollekkin tai tulen hulluksi.....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tiedän sen....
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja tiedän sen....;22498438:
Mies olisi minua 20v vanhempi ja minä olisin hänen tytärtään 20v vanhempi ja tämä kyseinen mies olisi myös pappa....

Just, no en ymmärrä yhtään miten nämä liittyvät siihen sun ihastumiseen. Siis miehen tyttären ikä ja pappajutut...

No voi apua, ootsä ihastunut mun appiukkoon?! Eiku se olikin vasta viiden ja kuudenkympin välillä....

Ja siis ei, en pidä appiukkoa seksikkäänä mutta on hyväkuntoinen, urheilee paljon, on aina menossa ja saa naiset lakoamaan, en tajua miksi mutta kai siinä jotain ihmeellistä naisten mielestä yleisesti sitten on...

Olen itsekin ihmetellyt, että mikää siinä miehessä on niin ihmeellistä, mutta en tiedä!

Mulla ja mun miehellä on ikäeroa 16 vuotta. Ollaan kuudetta vuotta naimisissa, ja hui, alettiin seurustella kun olin 18v. Eikä ole koskaan kiinnostanut, mitä muut ajattelee. Tossa sun jutussa ei ainakaan mun nähdäkseni ole ongelmaa, ja jos jonkun mielestä oiskin, mitä väliä.

[QUOTE="vieras";22498516]siis kuinka vanhoja te tarkalleen olette?[/QUOTE]

Te pidätte minua kyllä ihan hulluna tämän jälkeen, mutta itse olen 47v. ja mies olisi 64v. Ulkoisesti hän näyttää korkeintaan kuuskymppiseltä ja jutuiltaan max viiskymppiseltä, eli todella nuorekas ja todella meneva herra on kyseessä. En voi sille mitään, että kuvittelen meidän välille kaikkea ihanaa ja tuhmaa... Mistä nämä kaikki kuvitelmat johtuvat?!

Mä en nyt tajua tuota vaihdevuosihöpinää kun kirjoitus vaikuttaa aika nuoren ja lapsellisen tekemältä. Olet ikäiseksesi aika ristiriitainen tapaus ja ristiriitainen kirjoitus. Kuvio ei vaikuta ihan aidolta.

Yhteistyössä