kun tuossa pari vuotta sitten liukastuin meidän keittiön lattialla, ja sillon putosin kunnolla selälleen.. aika pahastikki, en päässy pariinkymmeneen minuuttiin liikkuun ollenkaan, ja miehelle toistelin että ei saa koskee, ei saa koskee!! no, en sit kuitenkaan tyhmyyksissäni antanu soittaa ambulanssia (kun olin alasti, justiisa saunasta tullu ), enkä etes myöhemmin menny lääkäriin!! sen jälkeen aina tuo yksi ja sama kohta ala selästä välillä "muljahtaa" jotenki..se tuntuu niinku jokin liikahtais selkärangan kohalla.. ja se käy niin kipeää, että jos olen kävelemässä, tai seisaallaan, ni varmasti samantien tipahan lattiaan, kun ei vaan jalat kanna!! tätä onneksi sattunu vain muutamia kertoja kuukaudessa.. mutt nyt, kun oon raskaana, ni alkaa oleen ihan jokapäiväistä että selkä on (edelleen tuolta alhaalta, selkärangan kohalta ) ihan hullun kipeä!! siis että tästäkin kun nousen niin pitää ihan hirmu hiljakseen koittaa lähtä liikkeelle..
mietinki tässä nyt, kun ensi viikolla mulla on neuvola lääkäri, ni voinkohan mä sille alkaa tuota vanhaa, nyt pahentunutta vaivaa, selvittään?? :ashamed:
mietinki tässä nyt, kun ensi viikolla mulla on neuvola lääkäri, ni voinkohan mä sille alkaa tuota vanhaa, nyt pahentunutta vaivaa, selvittään?? :ashamed: