Tiedätkö mitä tarkoittaa...

mun täytyy tmyöntää että en tarkkaan ottaen tiedä mitä tarkoittaa, semmonen hytinä olis että liittyy aineen juoksevuuteen

öljypurkeissahan tuo luku useimmiten esiintyy mutta en osaa sanoa että mitä käyttämäni öljyn numerot 15W50 tarkoittaa

Alkuperäinen kirjoittaja näin;26429364:
Nyt pidät minua tyhmänä. Täällä oli kirjoitettu MYÖS öljynvaihdoista ja minä nimenomaan kerroin, että sen sortin tietämättömyydestä huolimatta tiesin mitä viskositeetti on, kun se sana liittyy muuhunkin kuin öljynvaihtoihin. Sen verran tyhmä minä kyllä olin, että luulin myös autoihin vaihdettavan öljyt välillä;)

Esim.:

"Tuskin siitä on kuullut kukaan kotiäiti, mitä ne muutenkaan öljynvaihdosta tai muusta tietää mitään."

En missään nimessä pidä sua tyhmänä.

Mun ulosantini vaan tökkii näköjään. Halusin vaan korostaa että kyseessä ei ollut mikään autoihin liittyvä juttu. Koitin kovasti peesata tuota kommenttiasi siitä että ei ole mikään vain öljyihin liittyvä juttu.

No tiedän, liittyy työhöni. Mutta ei öljyyn. ;) Monessa yhteydessähän puhutaan viskositeetistä. Mutta en pidä ihmisiä tyhmänä, jos eivät sanaa tunne. Ei ole erityisen tärkeä sana.

En tiedä ja tiedän että ei minun tarvikkaan tietää :D Mitä mä sillä tiedolla teen kun en ole sitä tähän ikään mennessä tarvinnu.
Niin ja vaikka en ole kotiäiti ni siltikään en tiedä. hih

Yhteistyössä