K
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
tuossa on kyllä menty ihan väärille urille..?!?Alkuperäinen kirjoittaja nasu:naapurissa oli pariskunta joiden esikoinen oli kehityksestä pahasti jäljessä(syynä äidin masennuslääkkeet raskauden aikana) heille tuli toinen lapsi ja sitten äiti lopahti,isä meni ja tuli ja juhli...äiti totaalisesti sekosi.sitä oli kamalaa katsoa,kun itse olen äiti myös.äiti ei ollut alkoholisoitunut,mutta jotenkin vajaavainen kylläkin,sekä aivan hiljanen hiirulainen.ei edes tajunnut että oli raskaana ennenkuin naapurit rupesi onnittelemman kun vatsa kasvoi.soitin ensin neuvolaaan,siellä ei noteerattu ollenkaan,soitin sossuun ja sitten rupesi tapahtumaan.lapset otettiin välittömästi pois ja tänä päivänä lapset on aboptoitu eri perheisiin kylläkin,mutta aivan eri kaupunkiin.vanhemmat erosi,äiti oli reilu parikymppinen,isä oli kolmekymppinen.olen tyytyväinen että tein ilmoituksen,koska nyt lapset ovat turvassa ja saavat asiantuntevaa hoitoa.