Tiedättekö että ottaa vähän aivoon!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja NeitiNasu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

NeitiNasu

Aktiivinen jäsen
01.04.2004
15 255
0
36
Mä ensimmäistä kertaa johonkin vuoteen haluaisin tehdä henkkamaukan nettikaupassa tilauksen. Oikein pitkään ja hartaasti oon tässä istunut ja suunnitellut mitä tilaan ja montako ja pohtinut ja funtsinut, oikeasti pari tuntia. Ja sitt saan tilauksen valmiiksi, ja pääsen kassalle: tekninen virhe, yritä myöhemmin uudelleen. |O |O |O

Voi juma sanon mä! Viime vuonna neitin talvivaate ostot sieltä kaatui, kun oli just niistä puvuista mitattu jotain ihme pitoisuuksia, ja vihreä minä painoi sitt kuitenkin enemmän kun ne ihanat puvut. Ja nyt mun aikeeni yritetään estää tälläisella törkeällä tavalla. :kieh: :kieh:

Ajattele positiivisesti: sait vielä yhden mahdollisuuden säästää rahasi ja sijoittaa ne johonkin jaloon tarkoitukseen... eeh, kuten vaikka, tuota... En taida keksiä.

Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Baroness of Bastardia:
Ajattele positiivisesti: sait vielä yhden mahdollisuuden säästää rahasi ja sijoittaa ne johonkin jaloon tarkoitukseen... eeh, kuten vaikka, tuota... En taida keksiä.

No en kanssa keksi ainuttakaan!! Mä halusin itsellenikin tilata jotain piristävää: pari neuletta, ja vöitä, ja hatun ja sitä rataa. Ja nyt en saakaan niitä.... Pah!! :/

No varmaan potuttaa... Mullekin kävis takuulla noin, mun tuurilla, jos minä jaksaisin edes sinne nettikauppaan asti :o :whistle:

Mutta hei: sä sait lisää aikaa harkita, mitä muuta tilaisit sieltä, tai jättäsit tilaamatta ;)

Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Baroness of Bastardia:
Toivottavasti riemu on yhtä suuri, kun maksun aika tulee... :whistle: :saint:
Loppulasku tulee olemaan huomattavasti paljon pienempi, kuin mitä lasku näytti juuri nyt... :D Mulla kun on aina tapana tilata sovitettaviksi erivärisiä, kokoisia jne, eli tuotteita on ainakin tuplat siihen nähden mitä lopulta otan. Ja sehän on vaan positiivista se.. :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
täh. Miten teillä on varaa tilailla uusia vaatteita kun vain toinen töissä ja uusi asuntolaina ym?

Täh? Ihan samalla tavalla kuin muillakin ihmisillä. Nyt niitä vaatteita ei vaan osteta kaupasta, vaan tilataan nettiputiikista. :D Ja ihan selvyyden vuoksi, me ollaan kyllä molemmat töissä, toinen vaan vähemmän kuin toinen. :whistle: Ja on meillä vara tehdä keittiöremonttikin, niin on kai varaa peruselämiseenkin... :D

Yhteistyössä