Tiedättekö ihmistyypin, joka..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "ystävä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

"ystävä"

Vieras
- Haukkuu muiden kasvatusmetodeja, muiden tekemisiä yms. vaikka tekee itse ihan samallalailla
- On isokokoinen ja kaikki häntä laihemmat (miksei kauniimmatkin) ovat automaattisesti hutsuja
- Ei viitsi tehdä itselleen mitään ja kritisoi muiden meikkejä, hiustyyliä, vaatteita..
- Kertoo muiden asiat eteenpäin ja ihmettelee kun hänen asiat ei pysy salassa
- Antaa hirveästi neuvoja (on besserwisser), mutta itse ei niitä pysty noudattamaan
- On työtön, mutta ihmettelee miten vaikkapa naapurin kallella ei ole töitä

Tunnen tällaisen ihmisen, ja minulla alkaa menemään hermo. Ei voida jutella mistään tavallisesta vaan AINA tämä ihminen alkaa juoruamaan jostain toisesta, toisen tekemisestä yms.. Ja minä en edes tunne näitä ihmisiä, joista puhutaan.

Yritänkin aina vaihtaa puheenaihetta, mutta ei onnistu..

Julkisilla paikoilla liikkuminen on ihan mahdotonta, kun joka toinen vastaantulija on huora tms.. Ja pitää päivitellä, että näitkö mitä tuolla oli päällä yms...

Jos oltaisiin yläasteella vielä niin ymmärtäisin, mutta tässä kun tuo 30 lähenee niin ei oikein jaksa enää ymmärtää..

Mitähän mun pitäis sanoa (silläkin uhalla, että suuttuu) että tämä loppuisi tai edes vähenisi..

[QUOTE="ystävä";27892194]Tunnen tällaisen ihmisen, ja minulla alkaa menemään hermo. Ei voida jutella mistään tavallisesta vaan AINA tämä ihminen alkaa juoruamaan jostain toisesta, toisen tekemisestä yms.. Ja minä en edes tunne näitä ihmisiä, joista puhutaan.

Yritänkin aina vaihtaa puheenaihetta, mutta ei onnistu..

Julkisilla paikoilla liikkuminen on ihan mahdotonta, kun joka toinen vastaantulija on huora tms.. Ja pitää päivitellä, että näitkö mitä tuolla oli päällä yms...

Jos oltaisiin yläasteella vielä niin ymmärtäisin, mutta tässä kun tuo 30 lähenee niin ei oikein jaksa enää ymmärtää..

Mitähän mun pitäis sanoa (silläkin uhalla, että suuttuu) että tämä loppuisi tai edes vähenisi..[/QUOTE]

Juu, tuttua on. Mutta minulla meni tämän ko. ihmisen kanssa välit, koska en vain jaksanut enää. Aina hän oli pätemässä muiden asioihin. Hän toimi kuin mikäkin parisuhdeterapeutti, vaikka omat suhteensa aina pilaa tavalla tai toisella. Lastenhoidosta hän on aina naputtamassa suutaan, vaikka oma lapsi on suurimman osan viikosta muualla hoidossa (siis useimmiten suoraan päivähoidosta mummolaan), haukkui muut ystävänsä minulle, vaikken nimenomaan edes tiennyt / tuntenut näitä ihmisiä.
En jaksa kuunnella enää. Olin kuunnellut viimeiset 3 v sitä samaa, vaikka olin aiemminkin jo sanonut että ei puuttuisi muiden asioihin ellei oikeasti jotain syytä ole, sitten sanoo suoraan.

Juu, tuttua on. Mutta minulla meni tämän ko. ihmisen kanssa välit, koska en vain jaksanut enää. Aina hän oli pätemässä muiden asioihin. Hän toimi kuin mikäkin parisuhdeterapeutti, vaikka omat suhteensa aina pilaa tavalla tai toisella. Lastenhoidosta hän on aina naputtamassa suutaan, vaikka oma lapsi on suurimman osan viikosta muualla hoidossa (siis useimmiten suoraan päivähoidosta mummolaan), haukkui muut ystävänsä minulle, vaikken nimenomaan edes tiennyt / tuntenut näitä ihmisiä.
En jaksa kuunnella enää. Olin kuunnellut viimeiset 3 v sitä samaa, vaikka olin aiemminkin jo sanonut että ei puuttuisi muiden asioihin ellei oikeasti jotain syytä ole, sitten sanoo suoraan.

Meilläkin varmaan menee välien rikkoutumiseen tämä... Kyllästyttää NIIIIN paljon

Meilläkin varmaan menee välien rikkoutumiseen tämä... Kyllästyttää NIIIIN paljon

Meillä siihen kyllä johti muutkin syyt, mutta pääosin tuo. En muutenkaan ymmärrä ihmisiä, jotka tunkevat nenänsä joka asiaan. Mutta joissakin asioissa se tietysti on hyvä puuttuakin, jos tietää että jotain väärää tapahtuu. Kuitenkin sellainen turha asioiden puiminen on älytöntä.

Meillä on varmaan yhteinen "ystävä". Mun täytyy välillä pitää tarkoituksella eroa, kun en jaksa sitä negatiivisuutta. Sitten kun olen itse paremmissa voimissa, niin jaksan keskittyä paremmin hänen valituksiinsa.

Mä voin vaan kuvitella, että tänä aikana jona emme ole tekemisissä, hän haukkuu muille ystävilleen, kuinka olen kamala kun en ota yhteyttä. Huuooooh.... En vaan jaksa.

Meillä on varmaan yhteinen "ystävä". Mun täytyy välillä pitää tarkoituksella eroa, kun en jaksa sitä negatiivisuutta. Sitten kun olen itse paremmissa voimissa, niin jaksan keskittyä paremmin hänen valituksiinsa.

Mä voin vaan kuvitella, että tänä aikana jona emme ole tekemisissä, hän haukkuu muille ystävilleen, kuinka olen kamala kun en ota yhteyttä. Huuooooh.... En vaan jaksa.

Tuo mullakin on käynyt mielessä, enkä siksi kerro mitään mitä hän voisi levitellä eteenpäin.

Minä en käsitä miten jotkut jaksavat/viitsivät olla kavereita sellaisten ihmisten kanssa joista ei tykkää.

Jos tuntisin tuollaisen ihmisen joka ärsyttäisi minua todella kovasti, niin en juttelis hänen kanssaan muuta kuin pakon edessä. Etenkään jos hän on joku hiton juorukello jolle ei todellakaan kannata kertoa mitään.

Minä en käsitä miten jotkut jaksavat/viitsivät olla kavereita sellaisten ihmisten kanssa joista ei tykkää.

Jos tuntisin tuollaisen ihmisen joka ärsyttäisi minua todella kovasti, niin en juttelis hänen kanssaan muuta kuin pakon edessä. Etenkään jos hän on joku hiton juorukello jolle ei todellakaan kannata kertoa mitään.[/QUOT

Ollaan tunnettu lähemmäs 15vuotta, mutta tämä on ihan "tuore" juttu.. Alkoi pari vuotta sitten kun sai ensimmäisen lapsensa..

Yhteistyössä