Tiedättekö, kuinka laiha olo on kunnon oksutaudin jälkeen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja NeitiNasu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

NeitiNasu

Aktiivinen jäsen
01.04.2004
15 255
0
36
Mä tiedän. |O

Jätkä tuli kipeäksi toissa yönä, mutt oli jo iltapäivällä sitt niin hyvässä kunnossa ett lähdettiin sinne valokuvaan kuitenkin. Ajattelin että oiskohan syönyt liikaa pullaa edellisiltana, kun oli vieraita ja tytöt vei keksiä ja pullaa tonne yläkertaan.. Mutt asian oikea laita selvis viimestään sillon, kun mä ite iltapäivällä aloin sitt oksentaan myös. Mä sitt inhoon oksutautia, aaaarrggh!! |O |O
Onneks muut on vielä terveitä. Mies on ollut mahtava, se on käynyt kaupassa lasten kanssa ja pessyt pyykkiä ja antanut mun vaan olla.. :heart:

Ei muuten välttämättä ole, viimeks oksensin aamuyöstä seuraavaan iltaan niin, että vatsa jo lopuksi ihan kramppasi, kun ei ollut mitään mitä enää oksentaa :x
Kuitenkin seuraavana päivänä maha oli kuin ilmapallo, taudin kuvaan kuului ilmeisesti ilman kertyminen mahaan ja se vasta teki kipeää...
Eli ei ollut laiha olo ei... vuorokauden oksennettuaan ei edes tavalliset housut mahtuneet jalkaan |O :|

Mulla oli kans oksennustauti toissapäivänä ja vielä eilenkin lensi toisesta päästä. Ei ole ikinä aikasemmin ollut ja mä en ole voinut uskoa, että se on niiin hirveetä :x Olin jossain tajunnan rajamailla koko sen illan ja veto aivan pois. Samoin meillä, mies oli ihana ja hoiti kaiken..

Nyt pelkään kamalasti, että tuo 4kk vauva sairastuu :'( Toivon, että äidinmaito säästäisi hänet.

Jaksamista sinulle :hug: Hetken aikaa tuntuu vievän tää palautuminenkin.. jotenkin niinku ois huono olo koko ajan.

Alkuperäinen kirjoittaja Onnenkantamoinen:
Mulla oli kans oksennustauti toissapäivänä ja vielä eilenkin lensi toisesta päästä. Ei ole ikinä aikasemmin ollut ja mä en ole voinut uskoa, että se on niiin hirveetä :x Olin jossain tajunnan rajamailla koko sen illan ja veto aivan pois. Samoin meillä, mies oli ihana ja hoiti kaiken..

Nyt pelkään kamalasti, että tuo 4kk vauva sairastuu :'( Toivon, että äidinmaito säästäisi hänet.

Jaksamista sinulle :hug: Hetken aikaa tuntuu vievän tää palautuminenkin.. jotenkin niinku ois huono olo koko ajan.

Mulla on toistaseksi ihan hyvä, ainakin vielä näin aamusta. Mutt rukoilen kanssa ett vauva ei sais tautia, toinen on niin pieni.. :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:
Alkuperäinen kirjoittaja Onnenkantamoinen:
Minkä ikäinen teidän vauva olikaan? :heart:

3 ja puol kuukautta, eli vähän nuorempi kun teidän. =)

No nythän mua alkoi jännittää kahden pienen puolesta. Ne reppanat kuivuu niin pian ja olen ymmärtänyt, että melkein automaattisesti näin pienet joutuu nesteytykseen. Siis jos oikein raju mahatauti iskee :/

Yhteistyössä