Jep, vaikka me ollaankin aina napit vastakkain täällä, niin usko pois, mullakin on ollut sellainen vaihe kun tykkäsin mennä ja tulla ja ajatella vain itseäni, silloin kun tapasin tuon mun miehen. Meillä oli oikein antoisa seurustelu aika, jolloin mä otin aikaa itselleni ilman lasta oikein urakalla.Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:kyllä mäki haluan nauttia itsestäni ja hoidattaa ulkonäköäni ja viettää aikaa kahdestaan jonku äijän kans mut haluan olla myös mutsi. minusta nämä kaksi asiaa voi yhdistää eikä mikään osapuoli kärsi niin kauan kun sen tekee kohtuuden rajoissa. ja usko pois on ollut aika jolloin halusin vain olla himassa ja nyhjöttää ja minusta se oli ihanaa joten en pidä varsinaisesti nipoina sellasia ihmisiä jotka sen valinnan on tehny mut minusta on oikeus nauttia myös itsestään ja ajatella myös vain itseään! tärkeintä olisi osata olla välittämättä muiden mielipiteistä kovinkaan henkilökohtaisesti. en minäkään välitä että monet luulee täälläkin et annan jokaiselle kundille joka eteen kävelee koska minä tiedän sen totuuden. aika harva uskoo tätä mun seksikumppaneiden määrää kun kuulevatjoten vaikka olisitkin miten ruma tahansa niin pääasia että olet onnellinen itsestäsi ja saavutuksistasi :hug:
Mutta nyt kun se on ohi, oon ollut ihan tyytyväinen tälläiseen perhepainotteiseen pyöritykseen, saattaa asiaan vaikuttaa sekin että nyt se mies pyörii tässä mukana. =) :xmas: