tiedättekö mikä mua ärsyttää huutiksessa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "jep"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

"jep"

Vieras
No se, että myy mitä tahansa ni aina joku kyselee mittoja. Jossain vitsin parin euron hanskoissakin ollaan että "peukalomitta kiitos".

Jos esim myyn haalaria, koko 80. Kirjoitan, että meidän tyttö on 84 cm ja haalari on pieni, ni eikö se kerro tarpeeksi? Kuka oikeesti ostaa sillai, että mittanauhalla mittailee lapsen jalkaa? Ei se ole nettiostamisen pointti. Itse ostan melkein kaikki vaatteet nettikaupoista enkä ikinä katsele mittoja, aina on sopivaa ollut. Kai sitä nyt osaa oman lapsensa koon arvioida?

Noh, mä en ikinä mittaile, joko vastaan en jaksa tai sitten katson onko valmistajan sivuilla.

Ja kiva jos ei se teitä ärsytä mutta mua nyppii.

Multa ei ole koskaan kyslety kyllä =) , mutta minua ostajana ärsyttää jos tilitietoja ei ole vakioviestissä ja sitten niitten tilitietojen perää saan huudella.

kerran sain haukut, kun möin lapsen kengät, joista voittoa jäi mulle 1,30, koska maksoin osan poistimaksuistakin..

sanoin kenkien kokonumeron, mainitsin, että ovat mielestäni isohkot ja annoin mitan noin XX senttiä, koska oli vain raksamitta kotona. Asiakas oli oikein pahoittanut mielensä ja asia oli vaikeuttanut niiiin kovasti heidän elämäänsä, koska olivat oikein luottaneet siihen, että juhlakengät ovat sopivat ja nyt he joutuivatkin lähtemään kuitenkin kauppaan..

onneksi oli kuitenkin liian isot, eikä liian pienet, muuten olisi varmaan tarvittu jo ammattiapua asiasta selviämiseen.
no, enpä enää myy huutiksessa kenkiä.

Yhteistyössä