Tiedättekö miltä tuntuu olla ainainen pilkan kohde? Mulle se on arkipäivää

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "pyhä yksinkertaisuus"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

"pyhä yksinkertaisuus"

Vieras
mutta välillä kuppi menee yli ja asia alkaa ahdistaa.

En tiedä mikä perustavaa laatua oleva vika minussa on. Mutta en pysty pitämään ystävyyssuhteita yllä. Jonkun aikaa minua jaksetaan katsella, sitten yhteydenpito harvenee ja harvenee, kunnes vaan unohdu pois (aina kiireitä kun otan yhteyttä, jne jne).
Voi että kun joku osaisi minulle kertoa mikä vika minussa on, niin vosin itse yrittää tehdä sille jotain. :(

Tällä hetkellä tuntuu niin pahalta, että itkettää. Taas huomasin menettäneeni ystävän. :(

En mielestäni kuitenkaan esim. valita paljoa, yritän pitää puheenaiheet mahdollisimman laajana jne jne. Joku minussa vain on, mikä aiheuttaa sen, että toiset alkavat välttelemään minua ja toiset pilkkaamaan.

• Surullinen
Reactions: Lispetti
Oletko varma, että olet hänet menettänyt? Ehkä hänellä on vain kiireinen elämäntilanne tms. Otahan sinä häneen yhteyttä ja pyydä vaikka kahvilaan. Kahvilassa voitte sitten keskustella ja voithan vaikka suoraan sanoa, että haluat olla hänen ystävänsä :hug:. Ei haittaa, jos ystävyydessä toinen on aktiivisempi osapuoli, kunhan se on molemmille ok.

Yhteistyössä