tiedättekö mitä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kuha
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

kuha

Aktiivinen jäsen
15.01.2007
5 027
0
36
mulla on ihania ystäviä ja ihana mies. ihana poika ja ihana perhe. hyvä työpaikka ja kodikas koti ja ikioma koti rakenteilla. pojalla on hyvä hoitopaikka ja paljon rakastavia ihmisiä ympärillään. meillä on jääkaapissa ruokaa ja autojen tankeissa bensaa. meillä on kaikki ihan hirmusen hyvin :heart:

yleensä kun tulee vastoinkäymisiä ja epäonnistumisia tai riitaa,niin sitä tulee tilitettyä tänne heti hirmusissa tunnekuohuissa -eikä puoliakaan välttämättä tarkoita enää hetken päästä kun pahin "kuohu" on ohi.
mutta jos näitä vastoinkäymisiä ja epäonnistumisia ei olis,niin osaisko arvostaa sitä kaikkea mitä todella on/omistaa? =)

musta tuntuu nyt jotenki tosi hyvälle ja seesteiselle,että kiitos vaan teille kaikille siitä että olette täällä jakamassa ilot ja surut. ja kiitos teillekin joilla ei oo muuta asiaa ku tahallaan ärsyttää ja vttuilla, teidän ansiosta tajuaa et onkin itse ihan täyspäinen :D

ei muuta :xmas:

ja ei,en ole (vielä ) kännissä :laugh:

Hienoa että sulla on noin hienosti asiat :hug: . Sitä välillä sokeutuu niille kaikille hyville jutuilla ja takertuu kaikkeen ikävään. Täytyis itsekin välillä muistuttaa miten ihanasti kaikki on. Yleensä sen muistan ja sitä arvostan, mutta välillä kyllä tökkii ja pahasti.

Mutta siis juu, onnellinen olen minä myös puolestasi =)

Yhteistyössä