Tiedättekö te aina varmaksi, jos joku on ihastunut teihin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja taateli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

taateli

Vieras
Vai olenko mä ainoa tässä maailmassa, joka ei sitä vain huomaa? Ja sittenkin, vaikka jotain merkkejä siihen suuntaan olisi niin ajattelen vain että mä vaan kuvittelen ja että ei tässä mitään ole. Olen niin epävarma.

Ja sitten mietin päivät ja yöt kaikkea mitä se toinen on sanonut tai tehnyt ja koetan tulkita niitä.. ja taas päädyn laidasta toiseen, ekana hetkenä olen varma että joo, kyllä tässä täytyy olla jotain ja leijun pilvissä. Ja seuraavana hetkenä olen varma että ei todellakaan ole yhtään mitään, ja harmittaa että menin ihastumaan ja edes kuvittelemaan moista :(

Niin. Nyt taas menossa tuo vaihe, kun olen varma että se ei tykkää musta eikä näe mussa yhtään mitään. Eilen oli täysin päinvastaiset fiilikset :(

Hulluksihan tässä tulee. Vai olenko jo..

No mulla on kans välillä noita pohdintoja.

Mulle muuten tuli tässä ehkä kuukausi sitten yks kundi johon olin iiiiihan kusessa koko yläasteen, kertomaan että se oli niiiiiin ihastunu muhun yläasteella mut ei se uskaltanu mulle mitään sanoo... "kiusas" vaan. :D

No mä liityn tähän sokeiden kerhoon. mies väittää, ettei ole mahdollista, ettei kukaan ole meidän 20 vuotisen yhdessä olon aikana ollu ihastunu muhun ja mä en oikeasti kyllä ole huomannu mitään :o !

Yhteistyössä