Tiedättekste miten pyllyn voi pyyhkiä yhellä palalla vessapaperia?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja OnniKeiju
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

OnniKeiju

Aktiivinen jäsen
21.08.2005
9 831
-1
36
Oonkohan joskus jakanu tän tiedon teijän kans... :whistle:

Otetaan yksi pala vessapaperia. Taitellaan se kahdesti niin että saadaan aikaan pieni neliö. Umpinainen kulma revitään pois ja laitetaan lavuaarin reunalle odottamaan.
Taitellulla paperilla pyyhitään takapuoli huolellisesti.
Sen jälkeen otetaan se revitty kulma ja putsataan kynnenalukset :saint:
 
Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:
Oonkohan joskus jakanu tän tiedon teijän kans... :whistle:

Otetaan yksi pala vessapaperia. Taitellaan se kahdesti niin että saadaan aikaan pieni neliö. Umpinainen kulma revitään pois ja laitetaan lavuaarin reunalle odottamaan.
Taitellulla paperilla pyyhitään takapuoli huolellisesti.
Sen jälkeen otetaan se revitty kulma ja putsataan kynnenalukset :saint:

Taitavaa! en kylläkään aio kokeilla :D

 
Tytön pyllyn pyyhkimiseen menee kakkojen jälkeen kyllä aika monta palaa, mutta pisuista selvitään kolmella palalla. Pikkuveljen pisuista sen sijaan selvitään sillä yhdellä palalla. Kai ilmankin vois selvitä, mutta pakko pyyhkiä, kun jää pyllistämään isosiskon mallin mukaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Tiesittekös, että jos sen paperinpalan taittaa tarpeeksi monta kertaa, niin tuloksena on Kuuhun asti ulottuva pylväs? Taittokertoja ei tarvitse olla edes kovin hirveän montaa.

Ja paperinhan voi taitaa vain seitsemän kertaa. :laugh:
 

Yhteistyössä