Tienaako puhelinmyynnillä mitään?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kyykkä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kyykkä

Vieras
Kertokaahan, voiko puhelinmyynnillä (lehdet, operaattorijutut, mainokset, yms.) tienata oikeasti sen verran, että perhe pysyy ruuassa?

Tai siis ei mun hirvittävästi tarvitsisi tienata. Joku 1200 euroa olisi sellainen summa, että kuitenkin pärjättäisiin. Ainakin paremmin kuin nyt.

Mä olen yrittänyt ja yrittänyt löytää töitä, hakenut ja hakenut, mutta mistään ei onnaa. Ei täällä vaan ole mun alan töitä tarjolla. Teknologiaa olisi kyllä tarjolla sitäkin enemmän.. Mut noita puhelinmyynnin paikkoja olisi auki vaikka millä mitalla ja minä epätoivoissani harkitsen jo niitäkin..

Alkuperäinen kirjoittaja Tyttö kuin taivas:
No tienaahan ne jotku melkein 2000e/kk.

Niin no näin mäkin oon KUULLUT, mutta en tunne ketään, joka oikeasti olisi tuota työtä tehnyt. Siksi kysyn. Olen skeptinen siihen asti, kunnes joku omakohtaisen kokemuksen kertoo :)

Alkuperäinen kirjoittaja Kyykkä:
Alkuperäinen kirjoittaja Tyttö kuin taivas:
No tienaahan ne jotku melkein 2000e/kk.

Niin no näin mäkin oon KUULLUT, mutta en tunne ketään, joka oikeasti olisi tuota työtä tehnyt. Siksi kysyn. Olen skeptinen siihen asti, kunnes joku omakohtaisen kokemuksen kertoo :)

Mun äidin veli oli myymässä lehtiä ja sai kuussa melkein 2000e, oisko ollut 1700-1800e :)

mun ent. työpaikas tienas yks 5000e/kk :D:D mutta se oliki tehny sitä työtä jo 10vuotta.

Mä tienasin jonku 1000e/kk ja 2kk olin siinä hommassa. Se riippuu firmasta. Jotkut maksaa hyvin, jotkut ei. Mutta missään nimessä EI kannata mennä mihinkään missä ollaan pelkällä provikka palkalla!! siin ei tienaa. voisin itse suositella a-lehtien toimistoa, niillä on aina pohjapalkka+provikat. ikinä ei jää ilman rahaa vaikkei mitään saiskaan myytyä.

Olen tässä puhutussa työssä ja meillä täällä on jo pohjapalkka 1250e.. Eli vaikka en saisi yhtäkään kauppaa kuukauden aikana niin saan sen pohjapalkan eli 1250e! Mutta tietty mitä paremmin myy niin sitä enemmän rahaakin tulee..

Alkuperäinen kirjoittaja aa:
mun ent. työpaikas tienas yks 5000e/kk :D:D mutta se oliki tehny sitä työtä jo 10vuotta.

Mä tienasin jonku 1000e/kk ja 2kk olin siinä hommassa. Se riippuu firmasta. Jotkut maksaa hyvin, jotkut ei. Mutta missään nimessä EI kannata mennä mihinkään missä ollaan pelkällä provikka palkalla!! siin ei tienaa. voisin itse suositella a-lehtien toimistoa, niillä on aina pohjapalkka+provikat. ikinä ei jää ilman rahaa vaikkei mitään saiskaan myytyä.

Toi olikin hyvä vinkki, kiitos!

Kannattaa käydä kokeilemassa. Ei se ota jos ei annakaan. Se tienaaminen kun riippuu kamalan paljon ihmisestä: jos on hyvä, miellyttävä ääni ja osaa esittää asiansa hyvin ja selkeästi kuulostaen rehelliseltä, pääsee hyvillekin hankkeille. kaikilta ei onnistu! Mutta eihän se maksa mitään jos käyt kokeilemassa.

Alkuperäinen kirjoittaja Jessiinah:
Olen tässä puhutussa työssä ja meillä täällä on jo pohjapalkka 1250e.. Eli vaikka en saisi yhtäkään kauppaa kuukauden aikana niin saan sen pohjapalkan eli 1250e! Mutta tietty mitä paremmin myy niin sitä enemmän rahaakin tulee..

Missä firmassa oot töissä?

Alkuperäinen kirjoittaja Kyykkä:
Alkuperäinen kirjoittaja aa:

Toi olikin hyvä vinkki, kiitos!

Niihin huippupalkkoihin kyllä pääsee vaann sillä provikkapalkalla. Tuntipalkat on oikeesti aika huonoja.

HEI!En ymmärrä kun ilmoituksessa luki että pohjapalkka 1.000 euroa ja kuitenkin pomo puhuu vaan provinkka palkasta!!Elikkä viikon oon tehnyt hommia ja kymmenen tilausta.Varmaan 10 euroo tienannut.JIPPII...

Mä oon myynyt keltaisia sivuja ja yksi parhaista työpaikoistani palkan puolesta
Plussat: ei tartte soittaa yksityisille, kaikki yrittäjät tuntee kelsit, paljon vakiasiakkaita, hyvät edut, hyvä pohja 1500e/kk, tavoiteen mukaisesta myynnistä palkka 3500e/kk
Miinukset: vittumaiset pomot ja työkaverit, joka päivä on tehtävä kunnolla myyntiä jotta palkoille pääsee noin 1000e/päivä sit kun lapset on kipeitä niin ne poissaolot ei vaikuta tavoitteisiin, ei sitä paskaa jaksa niskaansa ottaa 5 vuotta kauempaa, provikkakatto on 8000e/kk

Mä olen ollut pari kuukautta puhelinmyyjänä ja tienaan liki 2000 euroa/kk. Eli ihan hyvin on mennyt ja vasta aloittelija. Mun mielestä työ on melko helppoa, vaikkakin saman asian toistelu päivät pitkät on aika tylsää.

Alkuperäinen kirjoittaja tuikku:
HEI!En ymmärrä kun ilmoituksessa luki että pohjapalkka 1.000 euroa ja kuitenkin pomo puhuu vaan provinkka palkasta!!Elikkä viikon oon tehnyt hommia ja kymmenen tilausta.Varmaan 10 euroo tienannut.JIPPII...

Ootko sä ihan tosissas?? Oot muka töissä etkä edes tiedä palkkaasi??

Ite olin viime kesänä ja EI ollut pohjapalkkaa.. ainoastaan jos myi tienasin jtn.. eli puhelinmyynti on surkeaa ajan tuhlausta. Sain 2 (KAHDESTA) viikosta 220? ja myin normaalia enemmän. KELATKAA!!!!

Oon ollut puoli vuotta puhelinmyjänä ylikin 8 h päivässä. Pohjapalkka firmassa oli minulla 1500 ? ja siihen sain myytyä (vakuutusta) parhaimmillaan niin, että provikat siihen päälle oli 450 ? joten melkein 2000 egee / kk mikä on aika hyvin koulutuksettomalle ihmiselle.

Jos osaa myydä niin parhaimmat tienaa vittu 6000 ? kuukaudessa, tiedän henkilöitä jotka myy iisisti neljänkin tonnin palkoille. En valehtele, jos vain osaa myyntityln (ja lievän manipuloinnin) niin en aliarvioisi sitä työnä koska se on henkisesti raskasta ja ruoduttavaa duunia. Suosittelen kokeilemaan jos haluaa saada rahaa, koska puhelinmyyntiä voi tehdä kuka tahansa, joka on tarpeeksi rahanahne ja hyvä siinä. Pystyt olemaan niin anonyymi, ei sua kukaan siin näe.

Tiedän, ettei jengi arvosta puhelinmyyjiä yhtään, mutta sitä nähneenä voin nostaa hattua jokaiselle myyjälle, myi sitten vakuutusta, hakupalvelua tai vaikka APU-lehtiä.

ite oon ollu noin 5kk nyt töissä A-lehdillä, kokeilumielessä menin sinne kylläkin kun ei tuntunut saavan mistään työtä.. ja sitä työtä luulin jotenkin ihan erilaiseksi mitä se oikeesti on. Hyvin oon viihtynyt, luotettava työnantaja, hyvät edut siellä ja mikä parasta ne työajat! tienaan n. 1800e/kk. Ihan hyvin on mennyt siellä ei valittamista ja viihdyn kyl tooosi hyvin! :-) Suosittelen A-Lehtiä! Työtä se on niiku muutki työt. Eikun kokeilemaan vain ;-)

Huomatkaa pohja -ja takuupalkan ero!
Pohjapalkka = saat vaikka et möisi yhtään mitään. Heti ensimmäisestä kaupasta saat pohjapalkan päälle provikat + mahdolliset bonukset

Takuupalkka = Saat vaikka et möisi mitään. Mutta sinun pitää omalla myynnillä ensin tienata tuo takuupalkka ja kun se on tienattu, sen päälle saat mahdolliset provikat ja bonukset.

Meillä tuo takuupalkka oli 1500 € ja siihen vaadittiin noin 50 kauppaa/kk. Palkka oli helposti 2000-3000 € hyvillä bonuksilla.