Tienestin tarpeessa...vinkkejä tänne!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nuorimuori
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nuorimuori

Vieras
Olen kotona päivisin neljän alle kouluikäisen kanssa, vanhimmat muksut ovat ekalla ja eskarissa. Nuorimmainen on vasta pari viikkoa.
Haluaisin tässä jossain vaiheessa, kunhan ensin olen synnytyksestä päässyt toipumaan, keksiä itselleni jotain tienestiä! Sellaista, mitä voisin tehdä kotona tämän kaiken ohella!
Ammattia minulla ei vielä ole, mutta eiköhän sekin jossain myöhemmässä vaiheessa tule hommattua. :) Tienestivinkkejä!!

Hoito-ala, vaihtoehtoishoidot ja käsillä tekeminen ovat lähellä sydäntä.

Alkuperäinen kirjoittaja -Jonttu-:
Pistä pieni nettiputiikki pystyyn. Myy kaikkia erikoisia lastentarvikkeita, toimi maahantuojana, pidä pientä varastoa.

Ois aivan ihanaa hommaa!!! Todella! En vain YHTÄÄN tiedä, kuinka tuon käytännössä sais pyörimään ja onko se kannattavaa...!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mihinkään yrityshommaan ei sitten kannata lähteä ilman todella tarkkaa suunnitelmaa ja hyvää liikeideaa.

Joo tämä on kyllä totta. Hyvin suunniteltu on puoliksi tehty. Jos ajattelin yrittäjyyttä, niin hyödynnä ihmeessä kunnalliset yrittäjyyspalvelut yms. ilmaiset avut.

Alkuperäinen kirjoittaja mammutti81:
Yrityksen perustaminen nettiin vaati ainakin vielä hetki sitten Suomessa, että yrityksellä on oltava myös fyysinen toimipiste....

jona käy myös oma koti, josta tavaraa voi myydä (tiedän tapauksia)

Esim Avonia kauppaamalla voi tehdä paljonkin kotona; väsätä kuvastoja, roikkua netissä
:D

Ja kun käy päiväkävelyllä, niin voi jakaa kamoja ja kuvastoja, ja koska hommassa ei oo mitään pakkoja, niin ei oo mitään riskejäkään.

Onhan näitä vastaavia vaikka mitä muita :whistle:

Jep niin käy siis toi oma hima... mutta kannattaa miettiä haluaako, et joku tulee sinne... liikkeellä kun on oltava aukioloajat ja sinne on saatava halutessa tulla... Eihän näin usein käy, mutta yksikin epämiellyttävä kerta on liikaa