V
vierailija
Vieras
Voi Pirkko, kyllä sun pitäis olla pitämässä meitä tyhmeliiniä kädestä kiinni.Joo, jutun otsikon olisi pitänyt olla "näin halvalla saat jouluaterian, eikä jouluruuat.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Voi Pirkko, kyllä sun pitäis olla pitämässä meitä tyhmeliiniä kädestä kiinni.Joo, jutun otsikon olisi pitänyt olla "näin halvalla saat jouluaterian, eikä jouluruuat.
Huom! tyhmeliinejä.Voi Pirkko, kyllä sun pitäis olla pitämässä meitä tyhmeliiniä kädestä kiinni.
Anteeksi pyydän.Huom! tyhmeliinejä.
Yhden neljän hengen jouluillan perusruoat maksavat muutaman kympin.
Kyllä sinä opit, kun jaksat harjoitella ahkerastiAnteeksi pyydän.
Olen mamu, enkä hallitse kieltä kovinkaan hyvin.
Kiitos korjauksesta.
Voi kun oliskin 35 euroa laittaa jouluruokiin, 35 C vois löytyä.
Työttömän mamun elämä on mitä on. Raha, se vähä, mitä sain meni jo jouluaatto juomiin.
Hyvähän teidän on herrastella ja ylpeillä rahoillanne, hyvin vointi massa syntyneet
Monet teistä varmaan puhuvat jopa Ruotsia, tai jotain muuta ulkomaalaistaustaista kieltä
Opettelen ahkerasti.Kyllä sinä opit, kun jaksat harjoitella ahkerasti![]()
Ma tarkoitin tuolla ulkomaan kielen osaamisella sitä, että olette korkeampaa kastia kuin minä ja jopa sivistyskouluja käyneitä.Vittu täällä ole rahaa edes suomalaisilla, kun maassa vallitsee suurtyöttömyys.
Varmaan sinäkin puhut jotain muuta ulkomaalaistaustaista kieltä. Mitä se tähän edes liittyy?
Ma tarkoitin tuolla ulkomaan kielen osaamisella sitä, että olette korkeampaa kastia kuin minä ja jopa sivistyskouluja käyneitä.
Sitä yritin sanoa.
Oliko se väärin?
Mikä estää sinua käymästä kouluja? Vanhemmalla sukupolvella ei ollut varaa käydä Suomessakaan kouluja. Siksi moni onkin hankkinut mieleisensä koulutuksen ja ammatin vasta aikuisiällä.
Ollaan vaan, mikäs siinä.Opettelen ahkerasti.
Luen ja kirjoitan tänne melkein päivittäin.
Joskus mä morkkaan sua, mutta en enää, koska autoit mua tuossa yhdessä sanassa.
Ollaanko kamuja, Sinä ja minä?