tietääkö joku ruokapiireistä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Otsoemo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Hesassa on ainakin sellainen minkäkautta voi tilata luomutuotteita. Ja toisaalta ruokapiireillä tarkoitetaan myös vaikkapa äitiporukkaa jotka laittavat ruokaa vuoroviikoin, vaikkapa maanantaisin kaikki kokoontuvat jonkun tietyn ihmisen luo.

sellaista, että porukalla tilataan jostain lähitiloilta ruokaa esim. kerran kuussa...

en ole ollut mukana niin en ihan tarkkaan tiedä itsekään miten ne toimii.

minua kiinnostaisi tukea lähiruokaa ja mahdollisesti luomuruokaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Mistä päin sä ap olet? Itseänikin kiinnostaisi juuri tuollainen, mutta nuo linkissä olevat on vähän kaukana. Kun ei ole autoa.

siskoni on semmoisessa, taisi siitä olla puhekin joskus, kysynkö häneltä, käsittääkseni kotiovelle tuodaan tuotteet, luulisin että toimisi Vantaalle siinä kuin Pikkuhuopalahteenkin.

Alkuperäinen kirjoittaja fanta:
siskoni on semmoisessa, taisi siitä olla puhekin joskus, kysynkö häneltä, käsittääkseni kotiovelle tuodaan tuotteet, luulisin että toimisi Vantaalle siinä kuin Pikkuhuopalahteenkin.
Voi kiitos, kysy ihmeessä!!! Ja kyllä mä ne haen vaikka Pikkuhuopalahdestakin, sinne pääsee yhdellä kulkuneuvolla.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja fanta:
Voi kiitos, kysy ihmeessä!!! Ja kyllä mä ne haen vaikka Pikkuhuopalahdestakin, sinne pääsee yhdellä kulkuneuvolla.
Kysyn ja palaan asiaan
=)