M
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja yx:se sillalta pudonnut tyttö...
Alkuperäinen kirjoittaja nikura:no eipä se meille kuulu... mutta kuvittelisin että voisi olla vaikka se vauvan tukehtuminen vaunuihin. tosin se taisi olla hauholla.
mutta siis mitä sillä tiedolla? onko hän huutanut sinulta jotain??
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja nikura:no eipä se meille kuulu... mutta kuvittelisin että voisi olla vaikka se vauvan tukehtuminen vaunuihin. tosin se taisi olla hauholla.
on huutanut, ja nyt en palautteesta tiedä...
Alkuperäinen kirjoittaja nikura:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja nikura:no eipä se meille kuulu... mutta kuvittelisin että voisi olla vaikka se vauvan tukehtuminen vaunuihin. tosin se taisi olla hauholla.
on huutanut, ja nyt en palautteesta tiedä...
ootko lähettäny yksityisviestiä? kattelin noita huutoja niin paljon on huudellut tyttövauvan vaatteita... :|
no itse en kehtaisi antaa negaa, tekisi pahaa. mutta oma päätöksesi tietenkin.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:no tuossa tapauksessa jättäisin palautteen antamatta ja laittaisin tuotteen uudelleen huutoon =) kun profiilissa kerran noin sanoo...
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Voihan tuo olla pelkkää selittelyäkin, rahojen loppumisen tms takia :ashamed:
Meinaan yllättävän monella negapalautetta saaneella on hirmuisesti vastoinkäymisiä elämässä: vesivahinkoja kolmisen kertaa vuodessa, ryöstöjä joissa menee rahat (ts. kaikki käteisvarat lompakossa, tilillä ei mitään :saint: ), lapsi/mies/itse sairaalassa, yms. Toistuvasti.
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Voihan tuo olla pelkkää selittelyäkin, rahojen loppumisen tms takia :ashamed:
Meinaan yllättävän monella negapalautetta saaneella on hirmuisesti vastoinkäymisiä elämässä: vesivahinkoja kolmisen kertaa vuodessa, ryöstöjä joissa menee rahat (ts. kaikki käteisvarat lompakossa, tilillä ei mitään :saint: ), lapsi/mies/itse sairaalassa, yms. Toistuvasti.
Alkuperäinen kirjoittaja emari:Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Voihan tuo olla pelkkää selittelyäkin, rahojen loppumisen tms takia :ashamed:
Tuokin on aivan totta, mutta tän huutislaisen selittely ois kyllä röyhkeyden huippu, jos ei olisikaan totta!
Alkuperäinen kirjoittaja Mä surun pyyhin silmistäsi pois :Aika jännä, että jos on noin kova suru päällä, niin pystyy silti huutamaan tuolla huutonetissä, mutta ei vastaile esim. s-posteihin! Noita negapalautteisia huutojahan on aika pitkältä aikaväliltä. =)
Alkuperäinen kirjoittaja No:Alkuperäinen kirjoittaja Mä surun pyyhin silmistäsi pois :Aika jännä, että jos on noin kova suru päällä, niin pystyy silti huutamaan tuolla huutonetissä, mutta ei vastaile esim. s-posteihin! Noita negapalautteisia huutojahan on aika pitkältä aikaväliltä. =)
On kuule voinu huuta ne ennen tragediaa haloo
Alkuperäinen kirjoittaja No:Alkuperäinen kirjoittaja Mä surun pyyhin silmistäsi pois :Aika jännä, että jos on noin kova suru päällä, niin pystyy silti huutamaan tuolla huutonetissä, mutta ei vastaile esim. s-posteihin! Noita negapalautteisia huutojahan on aika pitkältä aikaväliltä. =)
Alkuperäinen kirjoittaja Joo:Alkuperäinen kirjoittaja No:Alkuperäinen kirjoittaja Mä surun pyyhin silmistäsi pois :Aika jännä, että jos on noin kova suru päällä, niin pystyy silti huutamaan tuolla huutonetissä, mutta ei vastaile esim. s-posteihin! Noita negapalautteisia huutojahan on aika pitkältä aikaväliltä. =)
Se on tehny viimeksi huudon eilen puoliltapäivin.
http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=90599037
Jos tragedia on sattunu sen jälkeen, mites noi sitä aiemmat huonot palautteet?