tietääkö kukaaan???

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Voi ei, mä vaan ihmettelen täällä, että mitä sen tanssimattoman ihmisen pitäisi saada... Taidan olla vähän hidas.
No joo. Turha viesti, mutta nosto, jollakulla toise3lla on luetunymmärtäminen paremmin hallussa ja tietoa aiheesta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kreecher:
Voi ei, mä vaan ihmettelen täällä, että mitä sen tanssimattoman ihmisen pitäisi saada... Taidan olla vähän hidas.
No joo. Turha viesti, mutta nosto, jollakulla toise3lla on luetunymmärtäminen paremmin hallussa ja tietoa aiheesta.

;-D

 

Similar threads

Yhteistyössä