tietääkö kukaan mikä on tytön mahdollisuus jos harrastanut seksiä 2-3 pvä ennen ovista eikä sen jälkeen enää?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pohtii
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pohtii

Vieras
Jossain oli, et lihaa syövät naiset saa useammmin poikavauvoja kun taas kasvissyöjät tyttöjä. Suhde kuitenkin oli jotain tyyliin 52% poika/ 48% tyttö lihansyöjille.
Olen kuullut, että mahdollisuus tyttöön on hieman suurempi jos harrastaa seksiä muutama päivä ennen ovulaatiota eikä sit enään oviksen aikana. Onkohan tuo suhde onnistua siinä hieman suurempi, kun jotkut niin vannoo tämän systeemin toimivuuteen.

Niinhän sitä sanotaan, että 2-3 päivää ennen ovuulaatiota ajoitettu yhdyntä tuo varmemmin tyttöjä. Omaa kokemusta ei ole. Meidän tyttö sai alkunsa ovulaatiopäivään ajoitetulla yhdynnällä ja pojat saivat alkunsa tulee jos on tullakseen-memetlmällä =) Ruokavalio on pysynyt koko ajan samana ja syön lihaa. Enemmistö lapsistani on poikia.

Minä en usko mihinkään tuollaisiin, mutta voihan sitä kaikkea kokeilla. Ei kannata pettyä jos tuleekin eri sukupuolta kuin mitä on "tehnyt".

Tiede- ja kuvalehden mukaan tyttösiittiöt ui hitaammin mutta elää pitempään ja poikasiittiöt siis nopeemmin mulla elää lyhyemmän aikaa. Eli pitäs sitten paikkansa niin kuin olit ajatellutkin.

Poikasiittiöt ovat lyhytikäisempiä mitä tyttösiittiöt. Poikasiittiöt elää keskimäärin 2 vrk kun tyttösiittöiden keskimääräinen elinikä on 4-5 vrk.
Tää on siis erittäin yksilöllistä (miesten siittöiden elinikä kun vaihtelee jopa yhdestä seitsemään vuorokautta ja elinikään vaikuttaa myös naisen oma ph) mutta yleisesti ottaen, kolme päivää yhdynnästä alkaneesta raskaudesta pitäisi aika suurella todennäköisyydellä tulla tyttö.

jonkin tutkimuksen juuri tästä ajoituksesta. Tutkimuksessa pointtina oli raskautuminen ja se että milloin raskautuu ovulaatioon nähden parhaiten. Tulos oli, että seksiä tulisi harrastaa 1-2 päivää ennen ovulaatiota. Silloin raskautuminen tod näköisempää kun esim monta päivää ennen tai ovulaatiopäivänä. Tutkimuksessa oli pariskuntia, muistaakseni lähes 300. Osa harrasti seksiä 5 päivää ennen, toiset 4 päivää ennen ja jne. Myös tämän tutkimuksen lopussa oli maininta, että ajankohdalla ja sukupuolella ei ollut mitään yhteyttä. Eli 50/50 mun mielestä on toi mahdollisuus. :)

Alkuperäinen kirjoittaja just näin;22772775:
Tiede- ja kuvalehden mukaan tyttösiittiöt ui hitaammin mutta elää pitempään ja poikasiittiöt siis nopeemmin mulla elää lyhyemmän aikaa. Eli pitäs sitten paikkansa niin kuin olit ajatellutkin.[/QUOT

Mutta tiedä sitten.. :)

ja ovis piti olla vasta loppuviikosta. Hupsista! Tiistai iltana tunsin oviskivut oikealla puolella. (normaali kiertoni on noin 30pvä. nyt sitten oli 27. Niin luonto joskus tekee kepposensa. ;) ) Raskaaksi tulin, mutta en tiedä vielä kumpi tulossa. Ei varsinaisesti yritetty vauvaa, mutta iloinen yllätys tää sitten kuitenkin oli. Molempia on jo joten sinänsä ei mitään toiveita sukupuolen suhteen. Varmoilla päivillä pelleilty jo 3 vuotta! Yleensä alkukierrosta keskeytetty, mutta nyt sit tää kerta oltiin varomattomia ja hyvä niin! :)

mutta onneksi mikään ei ole varmaa. Joku lääkäri joskus totesi, että on hieman paremmat mahdollisuudet saada tyttö jos sekstaillut 2-3 päivää ennen.. Mikä toi vähän sitten on, niin tiedä sitä sit! :D

Yhteistyössä