Tietääkö/tunteeko sen jos toinen on kiinnostunut?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pattitilanne
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pattitilanne

Vieras
Kun on vähän hämmentävä tilanne erään miehen kanssa. Korostan ettei välillämme ole koskaan tapahtunut mitään sopimatonta, mutta jos joskus kohtaamme, minusta tuntuu kuin välillämme olisi selittämätöntä vetovoimaa. kuin kummankin tekisi mieli sulkea toinen syleilyynsä mutta ei voi koska se ei ole sallittua monesta syystä...

olenkohan täysin väärässä vai voisiko tunne olla molemminpuolinen?

(ja tiedän, pitäisi unohtaa koko juttu, mutta en oikein pysty. aina kun nään hänet, sydän tykyttää ja mahassa on perhosia...)

oon miettiny samaa. Tuo tunne tulee joidenkin miesten kanssa, ja siis useimpien kanssa ei ole mitään viritystä. Esim. töissä tuon huomaa. Ja joskus joidenkin oman miehen kavereiden kanssa :/

Yhdesti ainakin olen saanu varmistuksen että tunne oli molemminpuolinen. Monta vuotta työkaverin kanssa kärvisteltiin kun ei kumpikaan osannu tehä aloitetta, ja lopulta aloin seurustella toisen kans. Jälkeenpäin siis hän tunnusti mulle että oli tosi kiinnostunut. ja se oli siis vain katseita, ei mitään muuta

Minulle on jäänyt mielen päälle teini-iässä päättynyt suhde. Suhde ei kestänyt kuin muutaman kuukauden ja sinä aikanakin nähtiin tosi harvoin. Ei ollut ikinä mitään seksiä. Lähellä oloa, jutustelua, pussailua ja hyvänä pitämistä. Ja se tuntui niin täydelliseltä. Mies kuitenkin jätti minut täysin yllättäen koska minun silloin ex vaikeutti meidän yhteistä elämää eikä mies ( tai poikahan tuo silloin oli, oltiin 17v ) kestänyt sitä.
Meni muutama kuukausi eron jälkeen eikä pidetty mitään yhteyttä. Sitten kerran puolessa vuodessa kuulumisia tekstiviestillä kyseltiin.
Tapasin nykyisen aviomieheni ja huomasin silloin heti että samanlaisia tuntemuksia hän ei minussa aiheuta kuin ex mutta rakastuin kuitenkin. Saatiin ensimmäinen lapsia ja nyttemmin ollaan tuon exän kanssa kavereita. Asutaan niin kaukana toisistamme ettei nähdä kuin silloin tällöin sattumalta jossain tapahtumissa tai baarissa. Ehkä kerran parissa vuodessa tms. eikä silloinkaan kummemmin aikaa vietetä yhdessä. Puhelimitse ollaan yhteyksissä säännöllisesti.
Mutta tuo on sellainen joka edelleen saa sydämeni väpättämään kun hänet näen. Sydämeni ei väpättele tekstiviesteistä kuin todella todella harvoin. Mutta jos nähdään niin jotenkin vain katseet nauliutuu ja ei saada silmiä irti toisistamme ja tulee tunne että jos ei olisi mitään estoja niin menisin "kimppuun" enkä ikinä päästäisi irti.
Sitä en tiedä onko tunne molemmin puoleinen. :) Mutta se on mies jonka edessä olen kuin sulaa vahaa vaikka ihan onnellinen olen myös aviomieheni kanssa. Samanlaisia tunteita ei hän kuitenkaan saa aikaan. Onko siinä sitten sitä "kielletynlihan" tuomaa intohimoa vai mistä lie kyse.

Yhteistyössä