U
uskallanko kokeolla
Vieras
Tilanne tämä: täällä kuukauden ikäinen täysimetetty vauva, minulla on sunnuntai-iltapäivänä n.4 tuntia kestävä meno ja vauva jäisi isänsä kanssa kotiin. Olen koettanut pumpata ritamaitoa aivan tuskastuttavan surkealla menestyksellä (ja se sattuu!) ihan mitättömän pieniä liruja saanut talteen. MUTTA ongelma siis tämä:täytyy ostaa varuiksi korviketta jotta vauva saa varmasti maitonsa poissaollessani ja ajattelin että pitäisi varmaan nyt (vai onko liian myöhäistä) kokeilla että kestääkö vauvan maha korvikemaitoa...tai siis pitääkö? Oletan että täytyy kokeilla koska sitten tiedämme huoliiko vauva pulloa/korviketta.. vaan mietin että kuinka nopeasti epäsopivasta korvikemerkistä tulee sitten oireita? Millaisia oireita?? Mikä on omien kokemuksienne mukaan paras korvikemerkki ja miksi? Mä meinasin hätääntyä jo kaupassa kun niitä on niin paljon!!
Jos joku voisi auttaa.... ja en tarvitse imetyksen puolestapuhujia, aion imettää jatkossakin mutta tämä on nyt poikkeustapaus ja tuskin meidän imetystaival noihin tunteihin kaatuu
Jos joku voisi auttaa.... ja en tarvitse imetyksen puolestapuhujia, aion imettää jatkossakin mutta tämä on nyt poikkeustapaus ja tuskin meidän imetystaival noihin tunteihin kaatuu