Tietokone-apua:miksi Explorer ei vastaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jelppivä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jelppivä

Vieras
Vähän väliä jää netti jumiin,tulee vaan että ohjelma ei vastaa. Vika ei ole nettiyhteydessä,koska jos on yhtäaikaa vaikka kaks välisivua auki niin toinen toimii ok,toinen ei vastaa.Täytyy siis olla Explorerissa joku vika,vai?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Olethan ladannut kaikki päivitykset?

Ne tulee automaattisesti.Tosin se sp3 (?) päivitys on tekemättä,kahdesti yritettiin ja kaatui siinä koko kone...Ei suostunut enää käynnistymään niin oli pakko poistaa päivitys.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Ne tulee automaattisesti.Tosin se sp3 (?) päivitys on tekemättä,kahdesti yritettiin ja kaatui siinä koko kone...Ei suostunut enää käynnistymään niin oli pakko poistaa päivitys.

Ootko millon ajanu haittaohjelmien poiston? Ois ehkä syytä. Mulla ainakin jumittaa kone sillon, kun niitä on päässy kertymään... Torjuntaohjelmat kun ei torju kaikkia. Spybot on mun mielestä hyvä eikä maksa mittään.

Alkuperäinen kirjoittaja Myy-80:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Ootko millon ajanu haittaohjelmien poiston? Ois ehkä syytä. Mulla ainakin jumittaa kone sillon, kun niitä on päässy kertymään... Torjuntaohjelmat kun ei torju kaikkia. Spybot on mun mielestä hyvä eikä maksa mittään.

Meillä on ccleaner,onko se sama asia,ainakin jotain poistaa?Ja asematkin on eheytetty.Voiko nuita haittaohjelmia poistaa ilman tuommoista ohjelmaa,manuaalisti jostain?

Yhteistyössä