öö onks mul joku asetus päin persettä vai johtuuks tää viruksesta

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja badass
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

badass

Aktiivinen jäsen
05.01.2008
7 324
0
36
kun ei kaks netti-ikkunaa voi olla yhtäaikaa auki? :o

toinen ei vaan aukee, ei mozillalla eikä IE:llä, lataa ja lataa vaan ja puolen tunnin päästä sanoo et ei voi avata sivua vaikka samaan aikaan toinen sivu toimii moitteetta :o

esim.nyt surffaan täällä kaksplussalla, mut en saa auki gmailin sähköpostia, en pääse galleriaan enkä facebookiin..
 

Yhteistyössä