kun ei kaks netti-ikkunaa voi olla yhtäaikaa auki?
toinen ei vaan aukee, ei mozillalla eikä IE:llä, lataa ja lataa vaan ja puolen tunnin päästä sanoo et ei voi avata sivua vaikka samaan aikaan toinen sivu toimii moitteetta
esim.nyt surffaan täällä kaksplussalla, mut en saa auki gmailin sähköpostia, en pääse galleriaan enkä facebookiin..
toinen ei vaan aukee, ei mozillalla eikä IE:llä, lataa ja lataa vaan ja puolen tunnin päästä sanoo et ei voi avata sivua vaikka samaan aikaan toinen sivu toimii moitteetta
esim.nyt surffaan täällä kaksplussalla, mut en saa auki gmailin sähköpostia, en pääse galleriaan enkä facebookiin..