V
vieras
Vieras
Thäh?
Yhtäkkiä kuului kilahdus ja tuli näkyviin ilmoitus että "one textmessage". Siellä oli jostain numerosta tällanen viesti:
Mennään grillaa kaslerii ja ottaa pìrraa ja wìskii laruun bebe.
Mikä ihme tuo nyt sitte on? Ja kuinka tietokoneelle voi lähettää viestejä?
Yhtäkkiä kuului kilahdus ja tuli näkyviin ilmoitus että "one textmessage". Siellä oli jostain numerosta tällanen viesti:
Mennään grillaa kaslerii ja ottaa pìrraa ja wìskii laruun bebe.