Apua Apua!!! Mun käsi petti!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sss
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

sss

Vieras
Siis mikä ihme mun käteen tuli? Putos kahvikuppi kädestä kun se yhtäkkiä vaan tuli niin heikoks etten jaksanu kannatella tyhjää kuppia :o Sitä on tänään jo hetken "heikottanu" mut nyt veti ihan veteläks mut vaan hetkeks ja sitte taas toinii suht hyvin,,,
 
Alkuperäinen kirjoittaja olkinalle:
Hermoissa voi olla jotain ongelmaa esim. tulehdusta. Oletko tehnyt sillä kädellä jotain raskasta, onko esim. hiirikäsi?

en mielestäni oo kyl kantanu mitään kamalan raskasta tapetoinu oon pari päivää ja punnerruksia oon tehny. Mikä muuten on hiirikäsi :ashamed:
Oon vasta 20 ni on kumma et tässä iässä jo tulee kaiken maailman vaivaa. Selkäsärkyjä yms...
 

Yhteistyössä