H
hjelp
Vieras
Netin avaaminen kestää tunnin...minne tietokoneen voi viedä huoltoon, kun lähipiirissä kukaan tuskin osaa auttaa
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Osta virustorjuntaohjelma.
Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:Poista se F-sekunda ja hommaa joku muu kevyempi....
Alkuperäinen kirjoittaja hjelp:Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:Poista se F-sekunda ja hommaa joku muu kevyempi....
siitäkö se johtuu...F-securesta? Netistäkö niitä ohjelmia saa...anteeksi olen ihan tumpelo![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:Alkuperäinen kirjoittaja hjelp:Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:Poista se F-sekunda ja hommaa joku muu kevyempi....
siitäkö se johtuu...F-securesta? Netistäkö niitä ohjelmia saa...anteeksi olen ihan tumpelo![]()
F-sekunda on älyttömän raskas ohjelmisto koneille ja hidastuttaa niitä.
Alkuperäinen kirjoittaja hjelp:Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:Alkuperäinen kirjoittaja hjelp:Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:Poista se F-sekunda ja hommaa joku muu kevyempi....
niin eli mistä niitä muita ohjelmia saa...mikä sit on hyvä?
Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:Alkuperäinen kirjoittaja hjelp:Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:Alkuperäinen kirjoittaja hjelp:Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:Poista se F-sekunda ja hommaa joku muu kevyempi....
niin eli mistä niitä muita ohjelmia saa...mikä sit on hyvä?
Ilmaisohjelmia saa netistä.
Alkuperäinen kirjoittaja Ccc:Riippuu koneesta onko f secure hyvä vai ei . Vanhoissa koneissa kannattaa käyttää kevyempiä ohjelmia ! Itselläni se ei hidasta yhtään ja on yksi parhaista palomuureista
Alkuperäinen kirjoittaja hjelp:Alkuperäinen kirjoittaja Ccc:Riippuu koneesta onko f secure hyvä vai ei . Vanhoissa koneissa kannattaa käyttää kevyempiä ohjelmia ! Itselläni se ei hidasta yhtään ja on yksi parhaista palomuureista
tää kone ostettu 2006...taitaa olla siis jo vanha?
Alkuperäinen kirjoittaja hjelp:Netin avaaminen kestää tunnin...minne tietokoneen voi viedä huoltoon, kun lähipiirissä kukaan tuskin osaa auttaa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Ammattilainen:Onko windowsia asennettu kertaakaan uudelleen? Se nopeuttais tosi paljon konetta. Olethan varmuuskopoinut kuvat ja kaiken muun tärkeän?
Alkuperäinen kirjoittaja Tunkion kukko ilman munia:Alkuperäinen kirjoittaja hjelp:Netin avaaminen kestää tunnin...minne tietokoneen voi viedä huoltoon, kun lähipiirissä kukaan tuskin osaa auttaa![]()
Miten netti avataan?
Alkuperäinen kirjoittaja hjelp:Alkuperäinen kirjoittaja Ammattilainen:Onko windowsia asennettu kertaakaan uudelleen? Se nopeuttais tosi paljon konetta. Olethan varmuuskopoinut kuvat ja kaiken muun tärkeän?
ei kai ole asennettu...
enkä ole varmuuskopioinut kuvia
Kuten sanoin olen näissä ihan onneton![]()
Alkuperäinen kirjoittaja hjelp:Alkuperäinen kirjoittaja Ccc:Riippuu koneesta onko f secure hyvä vai ei . Vanhoissa koneissa kannattaa käyttää kevyempiä ohjelmia ! Itselläni se ei hidasta yhtään ja on yksi parhaista palomuureista
tää kone ostettu 2006...taitaa olla siis jo vanha?
Alkuperäinen kirjoittaja Ccc:Alkuperäinen kirjoittaja hjelp:Alkuperäinen kirjoittaja Ammattilainen:Onko windowsia asennettu kertaakaan uudelleen? Se nopeuttais tosi paljon konetta. Olethan varmuuskopoinut kuvat ja kaiken muun tärkeän?
ei kai ole asennettu...
enkä ole varmuuskopioinut kuvia
Kuten sanoin olen näissä ihan onneton![]()
Vie liikkeeseen huoltoon niin pääset helpommalla![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Ccc:Alkuperäinen kirjoittaja Tunkion kukko ilman munia:Alkuperäinen kirjoittaja hjelp:Netin avaaminen kestää tunnin...minne tietokoneen voi viedä huoltoon, kun lähipiirissä kukaan tuskin osaa auttaa![]()
Miten netti avataan?
Olet kyllä harvinaisen hauska ihminen (et)
Alkuperäinen kirjoittaja Tunkion kukko ilman munia:Alkuperäinen kirjoittaja Ccc:Alkuperäinen kirjoittaja Tunkion kukko ilman munia:Alkuperäinen kirjoittaja hjelp:Netin avaaminen kestää tunnin...minne tietokoneen voi viedä huoltoon, kun lähipiirissä kukaan tuskin osaa auttaa![]()
Miten netti avataan?
En mä yritä olla hauska, vaan kysyn ihan oikeasti, miten ap avaa netin, kun operaatio kestää tunnin.
Alkuperäinen kirjoittaja hjelp:Alkuperäinen kirjoittaja Tunkion kukko ilman munia:Alkuperäinen kirjoittaja Ccc:Alkuperäinen kirjoittaja Tunkion kukko ilman munia:Alkuperäinen kirjoittaja hjelp:Netin avaaminen kestää tunnin...minne tietokoneen voi viedä huoltoon, kun lähipiirissä kukaan tuskin osaa auttaa![]()
Miten netti avataan?
En mä yritä olla hauska, vaan kysyn ihan oikeasti, miten ap avaa netin, kun operaatio kestää tunnin.
näpsäytän kuvaketta työpöydällä ja sit se vaan kestää