tietokoneessa viruksia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
no meillä isäntä itse (onneksi en minä ;) ) meni avaaman sen virus viestin ja peli oli selvä. Kun laittoi virus-ohjelman pyörimään niin se herjasi heti.

saanko vielä kysyä että minkälainen virusviesti?
Itse en ole availlut mitään, enkä käytä meseä, mutta lapset käyttävät, joten osaan heiltä kysyä, ovatko avanneet ja varoittaa etteivät avaakkaan.

www.tietokone.fi tai joku sellainen sivusto..siellä oli muistaakseni esimerkkejä viesteistä. ja niissähän on sitten aina se kuvatiedosto liitteenä ja kun sen menet avaamaan niin virus iskee..
Ja nuo viestit tulee siis tutun nimellä,jonkun joka sinulla on yhteystieto-listalla.

Alkuperäinen kirjoittaja yhden miehen nainen jo uloskirjautuneena:
no meillä isäntä itse (onneksi en minä ;) ) meni avaaman sen virus viestin ja peli oli selvä. Kun laittoi virus-ohjelman pyörimään niin se herjasi heti.

Eikö virusohjelma sitten saanut niitä pois?

Se on todella hankala saada pois. Vaatii jos jonkunlaisia toimenpiteitä ja konsultointia alan asiantuntijoiden kanssa. Itse sain pois kun sain etätukea ja oikeat välineet poistoon.
F-securen käyttäjille tiedoksi: jos se herjaa, niin jossain se mato vielä piileskelee. F-secure ei pystynyt poistamaan ko. virusta, vaan aina kun avasi koneen virus käynnisti itsensä uudelleen.

Yhteistyössä