A
avuton
Vieras
Mikä ihmeen hässäkkä tässä koneessa nyt on, kun en saa poltettua kuvia levylle?? Kun valitsen D aseman, herjaa että "Funktio ei kelpaa". Meillä on polttava asema ja on ennenkin onnistunut, mut on ilm. joku asetus päällä/pois päältä. Kokeilin eri levyilläkin, eli levyssä ei ole vikaa.
Täydet levyt kyllä toistaa ihan normaalisti.
Täydet levyt kyllä toistaa ihan normaalisti.