P
pohdin
Vieras
Maksaako vaivaa ostaa tuollainen jättesatsi luonnonkiharille, kuiville ja rasittuneille hiuksille?
Minua vaivaa ajoittainen hilse ja kutina päänahkaa, hiukset ovat huonossa kunnossa ja tarvitsevat hoitoa.
Mietin, ostanko tätä saadakseni luonnonkiharan esille hiuksista, mutta onko kukaan kokeillut, ruusuja tai risuja?
En halua ostaa 750 ml x 2 tonne kylppäriin lojumaan.
Minua vaivaa ajoittainen hilse ja kutina päänahkaa, hiukset ovat huonossa kunnossa ja tarvitsevat hoitoa.
Mietin, ostanko tätä saadakseni luonnonkiharan esille hiuksista, mutta onko kukaan kokeillut, ruusuja tai risuja?
En halua ostaa 750 ml x 2 tonne kylppäriin lojumaan.