Tigin shampoo ja hoitoaine,onko käyttökokemuksia kenelläkään...?

Alkuperäinen kirjoittaja aloita päiväsi hymyillen:
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
Hiton hyviähän ne ovat. Paree ollakin siihen hintaan :D ihanan tuoksuisia.
Katso että otat omille hiuksillesi sopivat aineet.

=) Oletko itse testanut? Onko kovin voimakas se tuoksu? Ajattelin noita kiharahiusten tuotteita,kun itselläni on luonnonkiharat hiukset.

No en ole kiharahiusten tuotteita itse käyttänyt, mutta muita Tigin tuotteita kyllä (olen kampaaja). On niissä melko voimakkaat tuoksut, mutta useimmat kokevat ne miellyttävinä. Allergiset ihmiset tietysti erikseen.

Pidän kovasti Tigin tuotteista, harmi ettei ole varaa käyttää niitä koko ajan. Mutta joululahjaksi itselleni usein ostan niitä, joulun alla kun on hyviä pakettitarjouksiakin :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
aivan ihania shampoita, suosittelen todella. nyt on tarjous jossa saa molemmat 27? hintaan. pian niitä saa kaupasta ja poistuvat täten kampamoista

Mistä tämä tieto on peräisin?
Itse en kyllä usko että poistuvat kampaamoista, tigin maahan tuojalle on erittäin tärkeää tuotteiden laadukkuus ym.
en usko että haluavat rinnastaa laadukkaat tuotteet 'marketti kamaan'.

Tuotteet on erittäin hyviä, kohta et muita halua käyttääkkään :)

Ihan hyviä kokemuksia.. Olen kokeillut eri versioita Tigin shampoista ja hoitoaineista.

Isoja pulloja ei kylläkään kannata pudotella! Yhdestä 750ml hoitoainepullosta onnistuin pudottamalla rikkomaan korkkiosan ja sen jälkeen jouduin joka kerran hoitoainetta ottaessani aina poistamaan koko korkin, kallistamaan ja kaatamaan. *plääh*

Ja matkalle mukaan otettaviksi kannattaa olla olemassa vähän pienempiä pulloja kaapissa...

Alkuperäinen kirjoittaja parturi-kampaaja:
aivan ihania shampoita, suosittelen todella. nyt on tarjous jossa saa molemmat 27? hintaan. pian niitä saa kaupasta ja poistuvat täten kampamoista

Mistä tämä tieto on peräisin?
Itse en kyllä usko että poistuvat kampaamoista, tigin maahan tuojalle on erittäin tärkeää tuotteiden laadukkuus ym.
en usko että haluavat rinnastaa laadukkaat tuotteet 'marketti kamaan'.

Tuotteet on erittäin hyviä, kohta et muita halua käyttääkkään :)

mun kampaajalta, en tiedä poistuuko kaikilta kampaamoilta, mut ainakin mun kampaajalta ja tulee kuulemma KAUPPOIHIN, sen takia luopuvat

mun kampaajalta, en tiedä poistuuko kaikilta kampaamoilta, mut ainakin mun kampaajalta ja tulee kuulemma KAUPPOIHIN, sen takia luopuvat[/quote]

Höpö höpö, kyllähän useita 'vain parturi-kampaamosta' tuotteita saa stockmannilta, sokokselta ym.
se ei tarkoita että ne poistuisivat parturi-kampaamoista.
Tigin tarjous on luultavasti voimassa kaikissa tigiä myyvissä liikkeissä.
Koska myyjä ei saa tämän tuotteen kohdalla itse määritellä hintaa,
vaan maahantuoja haluaa sitä myytävän lähes samalla hinnalla joka puolella suomea

Olin kattovinani, ett Harirstorella oli tarjouksia ko.tuotteista.

Itel käytössä Bed Head ja enää en merkkiä vaihda, vaikka kalliita ovatki( tosin ite tilasin ulkomailta shampoo, hoitoaine ja sellanen hoitosuihke ja hintaa oli 35? postareineen).

Vaikea munkin on uskoa, että Tigin tuotteet tulisivat ihan marketteihin myyntiin. Ne ihmiset, jotka hankkivat hiustuotteensa Siwan hyllystä, tuskin maksaisivat niitä kymmeniä euroja mitä Tigin tuotteet kustantavat.

Toki esim. Citysokoksissa on omat hyllynsä "kampaamo-tuotteille", niissä onkin melko samat hinnat kuin kampaamoissa.

mun kampaajalta, en tiedä poistuuko kaikilta kampaamoilta, mut ainakin mun kampaajalta ja tulee kuulemma KAUPPOIHIN, sen takia luopuvat

Höpö höpö, kyllähän useita 'vain parturi-kampaamosta' tuotteita saa stockmannilta, sokokselta ym.
vaan maahantuoja haluaa sitä myytävän lähes samalla hinnalla joka puolella suomea[/quote]

joojoo, mutta tulee kuulemma kauppoihin tämä tuote

Vaikea munkin on uskoa, että Tigin tuotteet tulisivat ihan marketteihin myyntiin. Ne ihmiset, jotka hankkivat hiustuotteensa Siwan hyllystä, tuskin maksaisivat niitä kymmeniä euroja mitä Tigin tuotteet kustantavat.

Toki esim. Citysokoksissa on omat hyllynsä "kampaamo-tuotteille", niissä onkin melko samat hinnat kuin kampaamoissa.

ei ne hinnat kuulemma mihinkään muutu

Mä luulenkin että Tigin tuotteet on tulossa myyntiin juuri noihin paikkoihin, joissa on jo muutenkin kampaamotuotteita. Esim. meidän Prismassa on niille oma osastonsa, samoin Stockalla ja tuolla Sokoksella. Tuskin on odotettavissa, että Cittarissa siellä Sunsilkin vieressä olis parin kuukauden sisällä Tigiä.

vaan maahantuoja haluaa sitä myytävän lähes samalla hinnalla joka puolella suomea

joojoo, mutta tulee kuulemma kauppoihin tämä tuote[/quote]

No..nähtäväksi jää.
Ainutkertaista se suomessa olisi.
Ja siinä mielessä harmittavaa, että asiakkaat ominpäin luultavasti
valitsisivat hiuksilleen sopimattomia tuotteita koska ei olisi
ketään kertomassa tuotteista.
Tigillä on mm. muutamissa tuotteissa käyttösuosituksia joita ei kerrota pullossa, mutta kampaaja osaa ne asiakkaille kertoa.
Sarjahan on jenkeistä, jossa ihmisten hiuslaatu on hieman erilainen kun täällä pohjolassa.
Tämän takia pullojen teksteihin ei voi ihan täysin luottaa.

joojoo, mutta tulee kuulemma kauppoihin tämä tuote

No..nähtäväksi jää.
Ainutkertaista se suomessa olisi.
Ja siinä mielessä harmittavaa, että asiakkaat ominpäin luultavasti
valitsisivat hiuksilleen sopimattomia tuotteita koska ei olisi
ketään kertomassa tuotteista.
Tigillä on mm. muutamissa tuotteissa käyttösuosituksia joita ei kerrota pullossa, mutta kampaaja osaa ne asiakkaille kertoa.
Sarjahan on jenkeistä, jossa ihmisten hiuslaatu on hieman erilainen kun täällä pohjolassa.
Tämän takia pullojen teksteihin ei voi ihan täysin luottaa.

[/quote]

nähtäväksi jää, ei tarvi uskoa, mun kampaaja varmaan joo valehteli mulle...

[/quote]

nähtäväksi jää, ei tarvi uskoa, mun kampaaja varmaan joo valehteli mulle...[/quote]

En tarkoittanut syyttää kampaajaasi valehtelijaksi.
Itse vaan olen työni puolesta kyseisen firman tuote edustajien kanssa tekemisissä jatkuvasti, mutta itse en tällaista infoa ole saanut.
Kyseessä saattaa olla ihan väärinymmärrys kampaajaltasi, tai sinulta.
Täytyy ensi kerralla kysäistä edustajalta niin selviää sekin.

Uusimmat

Yhteistyössä