Tigin shampoo ja hoitoaine,onko käyttökokemuksia kenelläkään...?

Siskolla on luonnonkiharat hiukset ja on monen monta vuotta käyttänyt vaan Tigin tuotteita. Eli se ainakin tykkää niistä, ja mä olen joskus niillä pessyt, niin aivan ihanan tuntoiset ja tuoksuiset hiukset tulee. :) Osta pois vaan.

Oatmeal & HOney on aivan ihanaa hoitoainetta. Ostaisin jos olisi varaa...

Shampoo jäi kutiamaan minun päätäni, vaikka huuhtelin kuinka hyvin. Yritin muidenkin hoitoaineiden kanssa yhdessä, mutta käyttämättä jäi.

Hoitoaine tuli kulutettua viimeiseen pisaraan: vielä huuhtelin loput ja käytin vetisenä liuoksena päähän :D

Ihan huippuja! Noista kihara-tuotteista en tiedä, mutta ennen näitä nykyisiä hiustenpidennyksiä käytin Tigin Brunette Goddes -tuotteita (ja sitä ennen Fashionistaa ym ym.) ja pidin kovasti! Meillä ei kukaan perheessä käytä mitään markettien halpis-hiustuotteita, koska ne sisältävät huimat määrät mm. silikonia, joka pidemmän aikaa käytettynä vahingoittaa hiusta.

Nyt vaan odotellaan, koska Tigi lanseeraa pidennyshiusten tuotesarjan...

Alkuperäinen kirjoittaja aloita päiväsi hymyillen:
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
Hiton hyviähän ne ovat. Paree ollakin siihen hintaan :D ihanan tuoksuisia.
Katso että otat omille hiuksillesi sopivat aineet.

=) Oletko itse testanut? Onko kovin voimakas se tuoksu? Ajattelin noita kiharahiusten tuotteita,kun itselläni on luonnonkiharat hiukset.

Mulla on tosi luonnonkiharat ja ostin joskus jkamoaajan suosituksesta jotain tigin control freak tms shampoota ja hoitoainetta...en kyl tykänny, on niitä parempiakin. Mutta mulla on siis myös tosi kuivat hiukset, että voi olla ettei siksi mulle sopinut. Lisäksi ärsyttää kun ovat niin isoissa pöntöissä, että kestää ikuisuuden et saa käytettyä...toisinsanoen riittoisia siis...

Mulla kanssa hieman luonnonkiharat hiukset. Käytin aikani tigin shampoota ja hoitoainetta, jotka olisi pitänyt sopia hiuksilleni. Mun päänahka kutisi ja hiukset menivät hieman huonoon kuntoon. Joten siirryin sitten toisiin tuotteisiin, jotka sopivat mulle paremmin. Eli en pitänyt tigin tuotteista.

Uusimmat

Yhteistyössä