Tiheäsyöntisyys... päiväunien lyheneminen... 2,5 kk.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sykkyrä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Sykkyrä

Jäsen
02.04.2006
30
0
6
Mites muilla 2,5 kk ikäiset vauvat syö?
Meidän vauva on syönyt lähes koko elinaikansa varsin tiheästi ja varsinaisia tiheän syömisen kausia en ole edes havainnut.
Päivällä syö nykyisin yleensä tunnin välein 10-15 min kerrallaan, öisin onneksi on kuitenkin yleensä ensin 3h unet ja sitten 2h välein jälleen syöntiä.
2kk ikään asti nukkui päivällä yhdet pidemmät unet, yleensä 2-3 h, mutta ne jäi nyt pois... nykyisin nukkuu max 1h päivällä. Onko normaalia? Pitäiskö aloittaa heti 3kk ikäisestä vähitellen kiinteitä ruokia, josko syöntivälit lyhenisi? Vai mitä tarttis tehdä?

Nyt mennään taas... :wave:

enpä osaa olla sulle avuksi. mutta meillä on samanikäinen vaavi ja ihan samanlailla meillä mennään. voisi olla teksti mun kirjoittama :D
ite olen kans miettiny et jos sitte kuukauden parin päästä rupeis antaa iltaisin jotain paksumpaa ruokaa kuten jotai velliä.

Hei mulla tähän asti ollu ihan sama ongelma, oon miettiny et voiko vielä tiheemmin syyä. Nyt sitte, poika 3,5kk, yhtäkkiä alkoikin syömään tasaisesti aamu 6,sitte 9, 12, 15,18,21..yöllä sit pitemmät välit..Oon ollu ihan kauhuissaan et miks tää ei syö!?!?!mummu sano et no nythän sille on tullu se kunnon rytmi!!mut hampaitakin tulossa niin ei nuku sit paljo ollenkaan ja aika kiukkunen :/ mut luulen et sulla käy samoin, ei kannata säikähtää!:)

Yhteistyössä