Tiiätsä äiti...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lumiina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Lumiina

Aktiivinen jäsen
29.10.2005
7 281
0
36
Poika selitti äsken jostain elokuvasta, että siinä on nuoria jalkapalloilijoita ja sit sille yhelle tytölle tuli kuukautiset :whistle: Minä, että aha :o ja poika mulle: tiiästä äiti mitkä on kuukautiset (kysymys tuli tyyliin, että "sä mutsi et varmaan tiiä edes mitkä on kuukautiset") minä: joo-o mutta tiiät sä? Poika: No tiiän. Minä: No mitkä? Poika: Mietippä sitä... ja lähti ulos
Tulin siihen tulokseen, että eipä tainu tietää, oli vaan kuullut "jännittävän" sanan isommilta pojilta.

Taidanpa antaa asian olla, enkä ala tuonikäiselle mitään selittämään kuukautisista... :whistle:
Vai mitä mieltä olette? Eihän 9-vuotiaalle pojalle kuulu vielä tuollaisia selittää...

:laugh: :laugh: joo,ei mun mielestä tarvii..meillä tyttö oli saanut aiemmin tietää miten vauvoja tehdään..kysyin,no miten ja tyttö vastas; isi laittaa pippelin äidin pimppiin.. :o päiväkoti kaveri oli osannu kertoa asian oikean laidan :D mun mielestä on hupaisaa,kun jotkut selittää sen niin,et isi laittaa siemeniä äidin mahaan.kaverin ex-miehen tyttö oli kysyny,et jos isit laittaa äitin mahaan vaikka kukansiemeniä,ni kasvaaks äitin mahasta kukkia..

mä olisin kyllä varmaan alkanut selittämään mitkä ne kuukautiset on, olen jo varmaan joskus selittänytkin (7vee). mihinkäs saakka sitä tietoo pitäisi pantata? varsinkin kun asia tuli nyt luontevasti esille.

Mutta ei se mitään, kyllä poika pärjää vielä ilmankin tuota tietoo.
:-)) ja hauska oli kyllä tilanne!

Juu kyllä minäkin tytölle selittäisin, mutta pojalla... luulen että reaktio ois: YÖK :x tästä lähtien pysyn tytöistä kaukana...
Ja kun ei tuo poika sen enempää kyselly vaan lähti ulos, niin en kyllä perään ajatellu mennä selittelemään.
Mikä toi Serranoja on? Poika oli meinaan kaverillaan yötä, niin ovatpa voineet sellaisen katsoakkin.

Alkuperäinen kirjoittaja Lumiina:
Juu kyllä minäkin tytölle selittäisin, mutta pojalla... luulen että reaktio ois: YÖK :x tästä lähtien pysyn tytöistä kaukana...
Ja kun ei tuo poika sen enempää kyselly vaan lähti ulos, niin en kyllä perään ajatellu mennä selittelemään.
Mikä toi Serranoja on? Poika oli meinaan kaverillaan yötä, niin ovatpa voineet sellaisen katsoakkin.
Yleltä tulee aamusella "hulvattoman hauska" espanjalainen tv-sarja Serrano-nimisestä perheestä
=)

Alkuperäinen kirjoittaja Vatkuli:
Alkuperäinen kirjoittaja Lumiina:
Yleltä tulee aamusella "hulvattoman hauska" espanjalainen tv-sarja Serrano-nimisestä perheestä
=)
Aha, eli se sarja josta tuolla onkin oma ketju... :) Täytyypä vilasta sitä joskus.

mullakin poika ja mulla tapana aina selittää asioita sitä mukaan kun ne joteskin esille tulee. Mutta ei ne ole tuntuneet jäävän päähän mitenkään ;-)

Tuntuu vaan, että helpompi selittää aina tuollaisissa tilanneyhteyksissä, kuin että alkaa varta vasten joskus ottamaan asioita esille. :-()

Yhteistyössä