Tiiättekö, että mulle on aivan sama

Rieputarallaa

Aktiivinen jäsen
20.06.2005
48 269
-3
36
JKL
jos joku paheksuu sitä, kun tällainen ryhävalas kuin minä pukee päällensä leggingsit ja lyhyehkön hameen. Tai jos joku on sitä mieltä, että lyhyet hiukset on rumat. Tai jos joku ei kestä katsoa kun mä alleineni ja vatsamakkaroineni kuljen hihaton toppi päällä.

Sekin on aivan se ja sama, jos joku ei tykkää mun tavasta kirjoittaa tai ei oo mun kans samaa mieltä. Eikä vähempää voisi kiinnostaa, mitä mieltä mun kaveripiiristäni ollaan.

Mua on kerta kaikkiaan ruvennut tympimään se, miten ahdasmielisiä ihmisiä täällä on.

Ugh, olen puhunut.

Tiedätkö, että mä sain toukokuun alussa lapsiltani armahduksen ja kuulemma saan ruveta pukeutumaan just niinkuin itse haluan. Vaikka viininpunaiseen sifonkiviittaan ja voin laittaa päähäni arpakuutiolakin, jos haluan. Vapauttava tunne, kun enää edes lapset ei mua häpeä :D

Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:
jos joku paheksuu sitä, kun tällainen ryhävalas kuin minä pukee päällensä leggingsit ja lyhyehkön hameen. Tai jos joku on sitä mieltä, että lyhyet hiukset on rumat. Tai jos joku ei kestä katsoa kun mä alleineni ja vatsamakkaroineni kuljen hihaton toppi päällä.

Sekin on aivan se ja sama, jos joku ei tykkää mun tavasta kirjoittaa tai ei oo mun kans samaa mieltä. Eikä vähempää voisi kiinnostaa, mitä mieltä mun kaveripiiristäni ollaan.

Mua on kerta kaikkiaan ruvennut tympimään se, miten ahdasmielisiä ihmisiä täällä on.

Ugh, olen puhunut.

Eikp se päde samoin reaali-elämässäkin? So what, mitä muut aattelee? Mitä sitä välittää mitä joku palstatyyppi aattelee!

menee muuten ohi aiheen, mutta onko sulla rattaisiin sellainen kirkkaanvaaleanvihreä sadesuoja :D
jos on, niin ajoin sun ohi yks päivä :D
tuli sinä mieleen vaan siitä naisesta joka niitä rattaita työnsi :)

Alkuperäinen kirjoittaja jadal:
menee muuten ohi aiheen, mutta onko sulla rattaisiin sellainen kirkkaanvaaleanvihreä sadesuoja :D
jos on, niin ajoin sun ohi yks päivä :D
tuli sinä mieleen vaan siitä naisesta joka niitä rattaita työnsi :)

En se ollut minä :D. Meil on musta sadesuoja rattaissa, mut niitä ei oo käytetty oikeastaan koko kesänä enää - siis niitä rattaita.

Alkuperäinen kirjoittaja Carita:
Jos kaikki tuo on sinulle aivan sama, niin miksi ihmeessä teit tälläisen ketjun? En kysy pahalla vaan mielenkiinnosta.

Ajattelin "ääneen".

No jo se, että ylipäänsä ajattelet jotain palstan mielipidettä, kertoo että se ei ole sulle aivan sama.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Jos kaikki tuo on sinulle aivan sama, niin miksi ihmeessä teit tälläisen ketjun? En kysy pahalla vaan mielenkiinnosta.

Ajattelin "ääneen".

No jo se, että ylipäänsä ajattelet jotain palstan mielipidettä, kertoo että se ei ole sulle aivan sama.

No, sinähän sen tiedät, mitä mun päässäni liikkuu :D.

Ajattelin "ääneen".

Itse sanoit, että ajattelit tätä asiaa ääneen. Ilmeisesti se siis liikkui sinun päässäsi?

Hyvä näin! Tykkään asenteestasi :D Mitäpä täällä muita miellyttämään, ei muakaan paljoo kiinnosta muiden mielipiteet mun ulkonäöstä tai siitä miten mä teen asioita. Jokainen omalla tyylillään ja se tyyli on vapaa :hug: :flower:

Ajattelin "ääneen".

Itse sanoit, että ajattelit tätä asiaa ääneen. Ilmeisesti se siis liikkui sinun päässäsi?

Lueskelin tuossa vanhoja ketjuja, joissa arvosteltiin ihmisten pukeutumista ylipäätään, niin tuli mieleeni vaan tällainen. Täällä on ollut tänä kesänä kauheasti tällaisia haukkumisketjuja. Eli kyllä, asia oli mielessäni, mutta ei ehkä sillä tavalla kuin kuvittelet.

Kiva Juttu se oma mielipide onkin tärkein ja itsetunto, tunnen monia eri kokoisia ja ikäisiä ihmisiä jotka pukeutuu räväkästikin ja tykkään heistä, itsevarmuus on hyvä asia : ) minä taas kuulun niihin mammoihin jota arvostellaan iän puolesta kun olen 44v ja on pienet lapset. sitä voi naputtaa niin monensta asiasta : )

Miksi ap aloitat ketjuja, missä ensin haluat huomiota, jos et sitä saa, loukkaannut, kun kukaan ei ole huomioinut, jos saat sitä, loukkaannut kommenteista ja kuitenkaan mikään ei vaikuta mitenkään?

Vähäsen on vaikea uskoa, senkin vähän perusteella mitä oon näitä ketjuja lukenut..
Mutta kiva jos itsetunto on oikeasti kohdallaan, se vaikuttaa aika lailla siihen omaan elämään.

Alkuperäinen kirjoittaja tt:
Miksi ap aloitat ketjuja, missä ensin haluat huomiota, jos et sitä saa, loukkaannut, kun kukaan ei ole huomioinut, jos saat sitä, loukkaannut kommenteista ja kuitenkaan mikään ei vaikuta mitenkään?

Tämä on erinomainen kysymys. Ei oikeasti vaikuta mitenkään riippumattoman ja itsetuntoisen ihmisen teksteiltä nuo.

Ja meillähän on oikeus kysyä, kun ap ihan ketjun vaivautui aloittamaan tästä aiheesta joka on hänelle aivan sama...

Leggingsit sopii vähän pyöreemmällekin mun mielestä, ja ne jalassa pyöreempiki (tai niinkun minä eli selluliittisempi ja rumasäärisempi, vaikken kauheen pyöree olekaan) voi käyttää lyhyttä hametta.

Lyhyet hiukset voi olla mös aika seksikkäät ;)

Se on ihan sama onko alleja tai ei, kesällä voi olla toppi päällä! Ketään ei oikeasti voi haitata toisen allit, tai sitten on melkosen köyhä elämä itellä.

Sun tapaa kirjottaa en tunne (tää viesti oli ihan kiva :)), enkä sun kaveripiiriä tunne, mutta ahdasmielisiä ihmisiä kyllä maailmaan mahtuu.

Jos sinulle on aivan sama, niin mitä helevettiä varten suutahtelet ja soitat suutasi tuon tuostakin? Luin ketjun Scarlett vs Sörhis / Sörhis vs Scarlett ja tuli tunne, että peili heijasti toiselle. Sinä Sörhis olet mielestäni ihan samanlainen, miksi Scarlettiakin välillä tituleerasit. Nimim. kokemusta on esim. juhannuslaulun tiimoilta.

Yhteistyössä