Tiiättekö mikä vi***taa ja rankasti?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja että kivaa vapaapäivää sitten vaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

että kivaa vapaapäivää sitten vaan

Vieras
Se, että kun mä laitan tuon7-vuotiaan jäähylle, niinkuin esim nyt, niin arvatkaa mitä se rääkyy?

"Mä muutan iskälle, siellä ei ainakaan tartte olla hiljaa, tyhmä äiti, mä muutan iskälle, se on ainakin parempi kuin sä" jnejnejne

Ei siinä muuten mitään, mutta isänsä on nähnyt lastaan viimeisen neljän vuoden aikana kolme kertaa, joista viimesin oli yli kaksi vuotta sitten. Ei se edes soita.

Että niinpä. Mä olen huono ja tyhmä ja mun luona ei voi edes asua, mutta oi miten hyvä isä sentään onkaan! Että muuttakoon saatana sinne sitten vaan. Mua niin raivostuttaa tuommonen!! Eikä ole eka kerta kun tuo aikoo isälleen muuttaa.

Onko teil ollut tuollaista aikaisemmin?
Meil meinaan lähtee järki kohta tuon 7v:n kanssa. Menee nyt ekalle. On NIIN raivostuttava!!!!!!!!!!!!!!!!! Mietin vaan et kuuluuko ikään.

Alkuperäinen kirjoittaja äitee:
Meil meinaan lähtee järki kohta tuon 7v:n kanssa. Menee nyt ekalle. On NIIN raivostuttava!!!!!!!!!!!!!!!!! Mietin vaan et kuuluuko ikään.

Siis mun seiskavuotiaani menee nyt tokalle, on loppuvuodesta syntynyt. Mutta joo, vuosi sitten oli ihan kauheaa aikaa, onneksi on siitä jo rauhoittunut.

Jotenkin se vaan kirpaisee niin syvältä, että todellakin yksin kannat vastuun kasvatuksesta ja huolenpidosta ja kaikesta, ja kiitokseksi siitä huudetaan vaan että haluaa muuttaa isälle. Ihmisen luo, jota lapset ei enää edes tunne. Että kiitos vaan, rakkaat lapset.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja äitee:

Siis mun seiskavuotiaani menee nyt tokalle, on loppuvuodesta syntynyt. Mutta joo, vuosi sitten oli ihan kauheaa aikaa, onneksi on siitä jo rauhoittunut.

Jotenkin se vaan kirpaisee niin syvältä, että todellakin yksin kannat vastuun kasvatuksesta ja huolenpidosta ja kaikesta, ja kiitokseksi siitä huudetaan vaan että haluaa muuttaa isälle. Ihmisen luo, jota lapset ei enää edes tunne. Että kiitos vaan, rakkaat lapset.

Me taas ollaan "normi perhe", mut voin lohduttaa et meillä taas lapset uhkaavat lähteä sedälleen asumaan, jos tulee riita. Kyl ne keksii paikan mis on "NIIN paljon parempi olla". Sit kuitenki se rähjäävä äitee on niin rakas:-D
Mut ymmärrän sun tuntees!

Kyllä meidänkin pian 9v uhkaa aina muuttaa milloin minnekkin, isälleen, mummille tai jopa lastenkotiin. Mua se ei sinänsä loukkaa, koska kyllä mä tiedän että suutuspäissään vaan noin sanoo, tosipaikan tullen ei lähtis mihinkään kun tulis äitiä ikävä kuitenkin :). Mun moni ystävä joilla uusperhe, puhuvat miten loukkaa kun lapsi suutuspäissään uhkaa muuttaa isälleen, mä vaan en oikein ymmärrä miksi siitä pitäis ottaa itteensä niin kovasti.
Mun mieheni 11v tytär kuulemma aina riidellessään äitinsä kanssa haluaa muuttaa meille. Tää äiti siitä loukkaantuu ja miettii mitä on tehnyt väärin kun lapsi ei halua edes hänen kanssaan asua, ollaan siitä juteltu paljon (ollaan hyviä ystäviä tämän äidin kanssa). Sanoin että kyllä se tyttö meilläkin ollessa aina uhkaa kotiin lähteä tai on äitiä ikävä, kun jotain riitaa tulee.

Meidän 6v muuttaa kotoa pois vähintään kerran viikossa, 8v:lle mikään ei ikinä koskaan ole hyvin ja 3½v kiusaa isompiaan sen minkä ehtii. Elämä on B) onneks noi kasvaa ;)

Yhteistyössä