Tiiättekö millä metodilla mä ajattelin käydä seuraavan kerran kaupassa? =)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aamuntorkku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

aamuntorkku

Aktiivinen jäsen
20.01.2005
15 181
2
36
Teitä kaikki varmasti kovasti kiinnostaa :xmas:

Sovittiin miehen kanssa niin, että ei osteta MITÄÄN, mitä on aiemmin ostettu. On nimittäin alkanu kyllästyttää aina nää samat pöperöt... saas nähä mitä sitte syödään :D

Eiks ookki hjyvä idee :heart:

:D Joo, tosi hyvä :D En tiedä mitä ihmettä meille ostettais esim. hevi-osastolta tolla metodilla kun melkein kaikkea on ostettu ainakin kerran. Ehkä jotain kumkvatteja sit ja artisokkaa. Johan niistä keiton pyöräyttää vaikka einespullien kanssa. Niitä ei ole ostettu.

No on kyllä. Voi tosin kulua kauppareissuun melkoisesti aikaa uusia tuotteita etsiessä.
Itsekin olen niiiiiiin kyllästynyt samoihin makkarohin ja leipiin ja juustoihin jne. jne.

Tää vois oikeasti olla hyvä juttu jollekin joka syö paljon valmisruokia tai ei syö vihanneksia / hedelmiä. Sitä oppis kummasti mitä kaikkea ruokaa on oikeasti tarjolla.

Nojoo, sit mä aloin tarkemmin ajatella, että toi heviosasto on kyllä tosiaan aika haastava. Mut sit muutin vähän, et semmosta saa ostaa, mitä puoleen vuoteen ei oo hankkinu. Mies kyllä tuumi (se pitää taas mua vähän hassuna tän takia :xmas:), et ku sitä maitoo kuitenkin olis hyvä olla - mut pitää vaan vaihtaa merkkiä :saint:

Tjaa, saas nähä miten onnistuu. Mut jos kerran koittais :D

Kuulostaa hauskalle :D Ja kauppareissustakin tulee jännittäviä ja oikeesti ehkä näkee uusin silmin mitä on tarjolla. Voisi joku kerta tehdä yhden kauppareissun noin :) Meillä varmaan löytyis hevi-osastoltakin vaikka mitä kun yleensä otetaan vaan ihan perusjuttuja..

Yhteistyössä