Tiiätteks te mitä on tosi hankalaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja BiteMe
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
B

BiteMe

Vieras
se kun on aina purru kynsiä ja sit laittaa tekokynnet. |O :headwall: oon niin hukassa näitten kaa. en tiiä edes miten pesen hiukset. :o

tämmöset niistä tuli:

parempi kuva:
http://www.aijaa.com/v.php?i=2303510.jpg

Onko nuo semmoset päälle liimattavat vai minkälaiset? Mulla on pienoinen ongelma, kun pian on häät ja kynnet aivan kamalat. Jotain pitäis keksiä, että kehtaa sormusta esitellä. Itsekö laitoit vai liikkeessä ja hinta :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Onko nuo semmoset päälle liimattavat vai minkälaiset? Mulla on pienoinen ongelma, kun pian on häät ja kynnet aivan kamalat. Jotain pitäis keksiä, että kehtaa sormusta esitellä. Itsekö laitoit vai liikkeessä ja hinta :D

seppälästä ostin. niitä vaan liimaa päälle. kaveri laitto. hyvät on silti vaikkei oo liikkeessä laitettu tai oikeita rakennekysiä. maksoi muistaakseni n. 10?. ja pikaliimalla niitä liimattiin ja kyllä pysyy! :D

Alkuperäinen kirjoittaja BiteMe:

seppälästä ostin. niitä vaan liimaa päälle. kaveri laitto. hyvät on silti. maksoi muistaakseni n. 10?. ja pikaliimalla niitä liimattiin ja kyllä pysyy! :D

Ehkä voisi tuommoset laittaa häihin. Tosi nätit :)

seppälästä ostin. niitä vaan liimaa päälle. kaveri laitto. hyvät on silti. maksoi muistaakseni n. 10?. ja pikaliimalla niitä liimattiin ja kyllä pysyy! :D

Ehkä voisi tuommoset laittaa häihin. Tosi nätit :)

mä ainakin laitan omiini. B) :D

Onpa muuten TOSI hienot ku ajattelee et seppälästä ostettu! Siis mä luulin että on liikkeessä tehty noi. Hyvä tietää, et noin hienoja saa jo kympillä :) Vaikka omat häät onkon jo ohi. Onnea teille suureen päivään :)

Alkuperäinen kirjoittaja hei:
Onpa muuten TOSI hienot ku ajattelee et seppälästä ostettu! Siis mä luulin että on liikkeessä tehty noi. Hyvä tietää, et noin hienoja saa jo kympillä :) Vaikka omat häät onkon jo ohi. Onnea teille suureen päivään :)

kiitos. :heart:
juu. yllätyin myös. siellä oli muutama eri värivaihtoehtokin. ja merkki tais olla elegant touch tai jotain sinnepäin. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Katsura:
Nätit on. :) Mulla ei pysyisi nätteinä pitkään eikä olisi kovin hygieniset. *Me myyrät me mullassa mylläämme hm-hm-hmmmm...* :xmas:

mua pelottaa vaipanvaihto. :o
kaverilla on aina pitkät kynnet ja se käyttää päivittäin käsidesifiointi ainetta. pysyy kuulemma raikkaana ja puhtaina. =)

Nätit on. :) Mulla ei pysyisi nätteinä pitkään eikä olisi kovin hygieniset. *Me myyrät me mullassa mylläämme hm-hm-hmmmm...* :xmas:

kaverilla on aina pitkät kynnet ja se käyttää päivittäin käsidesifiointi ainetta. pysyy kuulemma raikkaana ja puhtaina. =)

Mä voisin kanssa ottaa vinkkiä jostain miten saa mullan ja marjojen värjäämät pois käsien ihosta ja kynsistä, ne kun ei meinaa millään lähteä. Ihan kamalat kädet kesäisin, varsinkin oikea. :/ :(

Mulla oli tosi pitkät omat kynnet silloin kun esikoista hoitelin, vaipanvaihto meni ihan sutjakasti... kunnes yks kerta, kun poika oli oppinut just kääntyyn, niin alkoi sitten pungertaa vattalleen siinä hoitopöydällä ja yritin laittaa käteni eteen ettei putoa vaan... siinä tohinassa raapasin pojan poskeen ja siihen tuli todella iso haava. Ja arpi on edelleen näkyvissä 17v jälkeen. Enkä todella ollut kovin ylpeä äiti siinä sitten ja sai kynnet lähteä samantien. :ashamed: :ashamed: :ashamed:

Ai kun kauniit kynnet! Ilmeisesti kestää hyvin myös kastumista? Mäkin olin kynsien laiton jälkeen ihan avuton, en meinannut saada edes auton ovea auki. Menettekö tänään naimisiin? Onnea tuhannesti :flower: :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja kräm:
Ai kun kauniit kynnet! Ilmeisesti kestää hyvin myös kastumista? Mäkin olin kynsien laiton jälkeen ihan avuton, en meinannut saada edes auton ovea auki. Menettekö tänään naimisiin? Onnea tuhannesti :flower: :heart:

juu. mennään. kiitos!
olin minäkin eilen pikkasen köpelö. hyvä että sain edes oven auki ku tulin kotiin. :o nyt jo vähän helpompaa. kirjoittaminen läppärillä onnistuu jo suht hyvin. puhelinta on ihan turhaa näpprätä. :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja tinkiwinki:
voi rakas kyllä sä totut niihin niin oon mäkin älä oo liian neiti :D ja jos irtoo niin lisää liimaa =) mä tuun kohta teille kun saan pojan vaarille ja tukan kosteeks seisoo päässä.. liilat :o :kieh: :laugh:

ai niistä tuli liilat. ups. :whistle: no ei se haittaa ja haalistuuhan ne aika nopeesti. ;) :D nähään kohta. :heart:

Yhteistyössä