B
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Hienot! =) Minä en taitasi onnistua edes kahvinkeitossa noilla.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Onko nuo semmoset päälle liimattavat vai minkälaiset? Mulla on pienoinen ongelma, kun pian on häät ja kynnet aivan kamalat. Jotain pitäis keksiä, että kehtaa sormusta esitellä. Itsekö laitoit vai liikkeessä ja hinta![]()
Alkuperäinen kirjoittaja BiteMe:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Onko nuo semmoset päälle liimattavat vai minkälaiset? Mulla on pienoinen ongelma, kun pian on häät ja kynnet aivan kamalat. Jotain pitäis keksiä, että kehtaa sormusta esitellä. Itsekö laitoit vai liikkeessä ja hinta![]()
seppälästä ostin. niitä vaan liimaa päälle. kaveri laitto. hyvät on silti. maksoi muistaakseni n. 10?. ja pikaliimalla niitä liimattiin ja kyllä pysyy!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja BiteMe:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Onko nuo semmoset päälle liimattavat vai minkälaiset? Mulla on pienoinen ongelma, kun pian on häät ja kynnet aivan kamalat. Jotain pitäis keksiä, että kehtaa sormusta esitellä. Itsekö laitoit vai liikkeessä ja hinta![]()
seppälästä ostin. niitä vaan liimaa päälle. kaveri laitto. hyvät on silti. maksoi muistaakseni n. 10?. ja pikaliimalla niitä liimattiin ja kyllä pysyy!![]()
Ehkä voisi tuommoset laittaa häihin. Tosi nätit![]()
Alkuperäinen kirjoittaja hei:Onpa muuten TOSI hienot ku ajattelee et seppälästä ostettu! Siis mä luulin että on liikkeessä tehty noi. Hyvä tietää, et noin hienoja saa jo kympilläVaikka omat häät onkon jo ohi. Onnea teille suureen päivään
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Katsura:Nätit on.Mulla ei pysyisi nätteinä pitkään eikä olisi kovin hygieniset. *Me myyrät me mullassa mylläämme hm-hm-hmmmm...* :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja BiteMe:Alkuperäinen kirjoittaja Katsura:Nätit on.Mulla ei pysyisi nätteinä pitkään eikä olisi kovin hygieniset. *Me myyrät me mullassa mylläämme hm-hm-hmmmm...* :xmas:
mua pelottaa vaipanvaihto.![]()
kaverilla on aina pitkät kynnet ja se käyttää päivittäin käsidesifiointi ainetta. pysyy kuulemma raikkaana ja puhtaina. =)
Alkuperäinen kirjoittaja BiteMe:Alkuperäinen kirjoittaja Katsura:Nätit on.Mulla ei pysyisi nätteinä pitkään eikä olisi kovin hygieniset. *Me myyrät me mullassa mylläämme hm-hm-hmmmm...* :xmas:
mua pelottaa vaipanvaihto.![]()
kaverilla on aina pitkät kynnet ja se käyttää päivittäin käsidesifiointi ainetta. pysyy kuulemma raikkaana ja puhtaina. =)
Alkuperäinen kirjoittaja hei:Nyt vasta hoksasin kuka olet. Kivaa, että menee hyvin ja olette naimisiinkin menossa :heart: (joo mä palstailen täällä paljon harmaana)
Alkuperäinen kirjoittaja hei:Mä oon vaan harmaaSama hei joka ihmetteli et seppälästä saa noin hienoja kynsiä
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja kräm:Ai kun kauniit kynnet! Ilmeisesti kestää hyvin myös kastumista? Mäkin olin kynsien laiton jälkeen ihan avuton, en meinannut saada edes auton ovea auki. Menettekö tänään naimisiin? Onnea tuhannesti :flower: :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja tinkiwinki:voi rakas kyllä sä totut niihin niin oon mäkin älä oo liian neitija jos irtoo niin lisää liimaa =) mä tuun kohta teille kun saan pojan vaarille ja tukan kosteeks seisoo päässä.. liilat
:kieh:
![]()