tiiraako kaikki miehet muiden naisten muotoja???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Tuula"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Pöh tuskin ihannoi. Olet miehesi oma rakas ja sua hän arvostaa/ihailee!
Höpinät pois :)
Ymmärrän että saattaa tuntua tuolta kun epävarma olo itsestään juurikin imetyksen tekojen takia jne mutta et ole ruma tai ei haluttava. Miehet on niin tonttuja että niilä on suorastaan vaisto katsoa tissejä ku tissejä. Pää pystyyn! :) Ja muista että jos saat itsevarmuutta kasvatettua entiselleen niin sehän sitä seksikästä vasta onkin ;)

Olet ihana,kiitos :)

[QUOTE="vieras";22241901]Muista Tulla, että se mies on sun kanssa. Jos ei tykkäis ni olis varmaan jo lähtenyt. Eli valitsi bb-bimbojen sijasta sinut.[/QUOTE]

:) Kiitos tästäkin,ihana kun olette muistuttaneet jostain,mitä itse en ole muistanut. Olen nyt kelannut ehkä ihan väärin tätä asiaa,ja näitä mun omia rintoja :)

Jokainen nainen on kuitenkin oikeutettu kotonaan vaatimaan mieheltä kohteliaisuutta, jos mies tiirailee huomattavasti ja asia vaivaa. Ei ole pakko hyväksyä sitä, että miehet nyt vaan ovat tuollaisia.

Eihän siellä bb:ssä ole ketään jonkatakia pitäs saada alemmuuskomplekseja.
joo,kyllä kaikki miehet katselee toisiakin naisia,mutta toiset osaa tehdä sen niin ettei se häiritse omaa naista. mun mies ei aina ihan oo tajunnu,ja kyllä mä oon siittä myös kuitannu. tiedän että olen kaunis ja haluttava,mutta kyllä mäkin silti tunnen piston jos kyylää muuta naista. ei se koskaan sano mitään,mutta koska mä tunnen sen jo paremmin kun itteni ni osaan lukee merkkejä.
mä katselen paljon komeita miehiä ja myös kauniita naisia. ei siinä mitään pahaa ole kunhan ei tosiaan avoimesti kuolaa oman puolison aikana.

Yhteistyössä