TIISTAITA !!! Huomenta !!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marabou
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

marabou

Aktiivinen jäsen
28.07.2005
10 502
1
36
:wave: Ihanaa, paljon parempi aamu kuin eilen. Eilinen meni aivan nukuksissa koko päivän. Nyt pitkät unet takana ja olo on energinen.

Mukavaa ja enegistä päivää muillekin !! B) :wave:

Kahvin ja aamupuuron jälkeen töihin. :)

Huomenta! Tänään tiedossa väsyttävä, unelias ja nuhainen päivä. Nukuin yön tosi huonosti, yskin, niistin nenää ja join vettä. Alkais jo riittämään tämä sairastaminen. :/

Huomenta vainen...

Ei oikein ihanalta tunnu, oli eilen illalla ja yöllä pahimmat fibromyalgia säryt moneen vuoteen, mutta ei onneksi vuosikymmenen ennätystä ja sattumalta vielä löytyi pari ihanaa lääkettäkin. Eli eiköhän tämä tästä, illalla pari opetustuntia ja päivällä omaa aikaa. :)

hyvvee huomenta. olen kuin nukkunen rukous: kaikilla lapsilla + mulla on mahatauti.... koko yö oksenneltiin. syödään aamupala ja mennään taas nukkumaan. siis kolmea tyttöä on koko yön oksennellut. ja vielä sitä löröä 2,5 vuotiaalta, 4,5v itkee kauheasti, mahaa polttelee. 8v on jo sevarran iso että yrittää pysyä itkemättä toisin kuin pikkusiskot, kierii ja itkee, siis. kai täsätä selvitään joskus.

Huomenta marabou ja kaikki muutkin tietenkin! :wave:

Olen usein viime aikoina valvonut aamuyön tunneilla, ja odotellut että palstalla alkaisi tapahtua ja marabou se jaksaa aina täällä ensimmäisenä huomenia iloisesti toivotella :) :wave:

Yhteistyössä