tila-auto ja korttivaatimukset

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kirppuli04
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

kirppuli04

Jäsen
11.08.2006
60
0
6
Elikkäs meillä ku perhettä on nyt 6 henkee eikä tavalliseen farmariinkaan enää mahduta ja ollaan katseltu tila-autoa.
ainut sellanen riidan aine..tai kiivaan keskustelun aihe on et saako tila-autoa joka on rekisteröity 7 hengelle ajaa tavallisella b-kortilla vai tarviiko siihen c-kortin

mies väittää et siihen tarttee c-korin, mä taas oon sitä mieltä et tollasta 7 hengelle rekisteröityä autoa voi ajaa b-kortilla.

joten joilla on tollanen auto niin varmaan osaa auttaa ennenkuin soitan jonnekin autokauppaan ja kysyn

Riippuu autosta, mutta jos kyse on "vain" tila-autosta niin B riittää, tuo riittää myös moneen pikkubussiin ja pakettiautoihin.

Meillä on ollut sekä pikkubussi ja nyt on 7-hengen auto ja molemmat minun käytössäni ja minulla vain B.

Alkuperäinen kirjoittaja uutukainen:
Elikkäs meillä ku perhettä on nyt 6 henkee eikä tavalliseen farmariinkaan enää mahduta ja ollaan katseltu tila-autoa.
ainut sellanen riidan aine..tai kiivaan keskustelun aihe on et saako tila-autoa joka on rekisteröity 7 hengelle ajaa tavallisella b-kortilla vai tarviiko siihen c-kortin

mies väittää et siihen tarttee c-korin, mä taas oon sitä mieltä et tollasta 7 hengelle rekisteröityä autoa voi ajaa b-kortilla.

joten joilla on tollanen auto niin varmaan osaa auttaa ennenkuin soitan jonnekin autokauppaan ja kysyn

Mä ajelen mein tila-autoa B-kortilla, lue rekisteriotteesta miksikä ajoneuvoksi on rekisteröity, siitä se selviää.
En kyl ole koskaan kuullut et kukaan ois c-korttia tarvinnut tila-auton ajamiseen...

Yhteistyössä