tilaaja lahja ilman tilausta..mitähän nuo taas sekoilee..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sophie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

sophie

Aktiivinen jäsen
02.10.2006
1 577
0
36
tulipa sitten postissa tilaaja lahja,joku nallepuh tehtäväkirja ja mukana oli lappu että tilaajalahja..en kyllä mitään oo tilannu!!! prkele saa nähä mitä lehtee alkaa kohta laatikkoon tupsahtaan.

Minkä ikäisiä tenavia sulla on? Meinaan me tilattiin meille joskus 6 akuankkaa... ja äippä sai laskun niistä kaikista :laugh: Oli siinä setvimistä, että saatiin repiä 5 niistä....

Vaikka yleensä tilaajalahja tulee n. kk maksun kirjautumisesta.

Alkuperäinen kirjoittaja äitikans:
Minkä ikäisiä tenavia sulla on? Meinaan me tilattiin meille joskus 6 akuankkaa... ja äippä sai laskun niistä kaikista :laugh: Oli siinä setvimistä, että saatiin repiä 5 niistä....

Vaikka yleensä tilaajalahja tulee n. kk maksun kirjautumisesta.

sen ikäsiä että hetihän ne otti ton lahjan ja rupes tekeen siitä tehtäviä.. :saint:
mä oon lyöny varmaan 10 kertaa luurin korvaan lehti kauppiaille ni jos ne on suuttunu ja laittanu mulle jonku lehen tuleen. |O

Jospas kummi/mummi tilannu lahjalehden... ;) Mutta ota vaan kiitollisina vastaan, ei ne ainaskaan niitä takasin voi karhuta, jos selkeesti lukee "tilaajalahja", vaikket olisikaan tilannu...
Meilekin kiitos! ;)

Alkuperäinen kirjoittaja sophie:
tänään tuli sit nallepuh tietokonepeli..ja taas tilaaja lahjana.. :o

Et kai ole vastannut tuohon grapevinen juttuun.Siellä oli ns.vastauslahjana nuo mutta automaattisesti liittyminen kerhoon.
Olisikos ollut homeenter tai kirjakerho,en muista.

Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:
tänään tuli sit nallepuh tietokonepeli..ja taas tilaaja lahjana.. :o

Et kai ole vastannut tuohon grapevinen juttuun.Siellä oli ns.vastauslahjana nuo mutta automaattisesti liittyminen kerhoon.
Olisikos ollut homeenter tai kirjakerho,en muista.

missä tuollanen on ollut? en muista ainakaan että olisin.. lapuissa lukee että lehtitilauksenne tilaajalahja,ei mitään että minkä lehden eikä kukaan tuttu oo kyllä ilmottanu että ois tilannu.

Alkuperäinen kirjoittaja Viears:
Alkuperäinen kirjoittaja miisku:
olisko joku tilannut lapsille sen lehen?oli meinaa edullinen tarjous..

ei kyllä kukaan oo mitään puhunu..ja mun nimellä tuli,ei lapsien,

Onko siinä asiakasnumeroa? Tsekkaa netistä, onko sulla tilaus

katsoin mutta näissä kummassakin lapussa on eri se 5nron sarja ja ei näyttänyt niillä tilauksia..laitoin sinne palautetta,saa nähä mitä vastaavat.

nytpä sain selkoa tähän,oli puhelinmyyjä laittanut ominpäin tilauksen mulle nallepuh lehdestä vaikka olin kieltäytynyt..saan pitää nuo kaikki mitä on tullut ja tämä myyjä saa satikutia töissä.

Yhteistyössä