Tilaatko 2+saa tai muita vauvalehtiä?

Alkuperäinen kirjoittaja mie:
En. Eivät ole vauvat olleet ajankohtaisia mulle vuosiin, enkä pidä vauvalehtiä muutenkaan kiinnostavina, en ole koskaan sellaisia tilannut

Kiva kun olet sitten täällä 2+ keskustelupalstalla jakamassa asianatuntevia kommemtteja =)

Alkuperäinen kirjoittaja Hyödykäs:
En. Eivät ole vauvat olleet ajankohtaisia mulle vuosiin, enkä pidä vauvalehtiä muutenkaan kiinnostavina, en ole koskaan sellaisia tilannut

Kiva kun olet sitten täällä 2+ keskustelupalstalla jakamassa asianatuntevia kommemtteja =)

En lue, enkä myöskään vastaa ketjuihin vauvoista.

Alkuperäinen kirjoittaja ekakertalainen:
Joe et, niin käytkö esim. kirjastossa lukemassa tai kaverin tms. luona?

Itse ajattelin tilata 2+n, kun ostelen irtonumeroita silloin tällöin ja en viitsi kirjastossa istua lehtisalissa lukemassa.

Tilaan 2+ ja käyn kirjastossa lukemassa vauva-lehteä.

missä sä asut?
mietin vaan että kun mulle tulee 2+ vielä jonkun aikaa ja olisin voinu vaikka sulle lähettää/tuoda(jos asut lähellä) sen uusimman kun mua ketuttaa se kun ne jää jalkoihin pyörimään!!!!

Mulle tulee Vauva, on tullu jo reilun vuoden. Ihan kiva lehti ainakin näin odottajan näkökulmasta. Luen kyllä 2+-lehden kirjastossa. Se on muuten mennyt musta huonompaan suuntaan uudistuksen myötä :/

Alkuperäinen kirjoittaja Hyödykäs:

Sama tuli mieleen itsellekin. No minä tilaisin jos vain pystyisin rahallisesti. Kirjastossa luen tai joskus irtonumeroina ostan.

Yhteistyössä