Tilaisitko H&M -paketin tällaisten tapahtumien jälkeen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Akaatti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Akaatti

Aktiivinen jäsen
18.03.2011
13 427
6
38
Lähettivät siis 2 viikkoa sitten tekstiviestin, että tilaus olisi noudettavissa R-kioskilta. Menin sinne, ei ollut mitään pakettia tullut ja se asian selvittely kesti todella kauan siellä R-kioskilla.

H&M on siis itse hävittänyt sen paketin jonnekin ja sitä ei ole vieläkään tullut. Nyt sitten tarjoutuivat tilaamaan tuotteet uudestaan. Kuitenkin 7 tuotetta oli jo loppunut eli niitä ei olisi tulossa. Yhdestä tuotteesta myönsivät peräti 3,74 euron alennuksen ja paketin ilman postitusmaksua. Ja sanoivat lähettäneensä myös lahjakortin (eipä ole tullut vieläkään ja arvoa ei tiedä eli voi olla vaikka 2 euron lahjakortti kyseessä). Eli siinä oli heidän myöntämä alennus paketista, jota ei tullut ja uudestakin jää puuttumaan monta tuotetta ja odotusaikaa on nyt ollu jo kaksi viikkoa. Uusi paketti (jos edes tällä kertaa tulisi) saapuisi siis noin 3 viikkoa sen luvatun toimitusajan jälkeen.

Tilaisitko siis tällaisen "palvelun" jälkeen heiltä enää tuota uutta tilausta?

Mistä tiedät, että juuri H&M on sen paketin kadottanut, ettei se ole kadonnut vaikka kuljetuksessa olleessaan?

Voisin tilata, jos siellä olisi jotain, mitä haluaisin saada.

[QUOTE="vieras";26271391]Mistä tiedät, että juuri H&M on sen paketin kadottanut, ettei se ole kadonnut vaikka kuljetuksessa olleessaan?

Voisin tilata, jos siellä olisi jotain, mitä haluaisin saada.[/QUOTE]

Ei se ainakaan minun vikani ole, ettei pakettia ole tullut. Se on nimenomaan se H&M, joka on itse luvannut toimittaa sen tilauksen. Kun sellainen lupaus on tehty, niin se pitäisi myös pitää.

[QUOTE="vieras";26271398]En mie jaksa olla pitkävihainen. Pikävihaiset ihmiset ovat rasittavia.[/QUOTE]

Minua lähinnä mietityttää se, että tuotteita on joutunut odottamaan jo viikkokausia, moni tuote puuttuu ja hinnastakaan ei saanut kuin alle 10 euroa alennusta. Tuo 3,74 euroa + se toimitusmaksu, joka on muistaakseni 5,20 euroa.

Minun oli tarkoituksena tilata sieltä ja kokeilla vaatteet rauhassa kotona. Nyt jos paketti tulee esimerkiksi ensi viikon lopulla, niin joudun kuitenkin menemään kauppaan etsimään vaatteita, koska vaatteet pitäisi saada ennen ensi viikon loppupuolta, ja kun ei yhtään tiedä millaisia tuon paketin vaatteet on päällä, niin pitäisi kaupassa käydä jo varmuudeksi etsimässä jotain muita vaatteita tilalle.

Tilaisin kyllä, virheitä sattuu. Mulle on aina tullut H&M:ltä kaikki tilaamani tuotteet nopeasti ja oikein, huonoja kokemuksia ei ole ollut. Oletko varma, että olet valinnut toimituspaikaksi juuri sen noutopisteen, josta olet pakettia kysellyt? Mun täytyy ainakin käydä joka kerta tilatessani muuttamassa se noutopaikka lähimpään mahdolliseen. Oletuksena siinä tilauksessa kun on joku ihme Ärrä tosi kaukana. Jos pakettisi onkin mennyt jollekin toiselle Ärrälle ja seisoo siellä?

[QUOTE="lyyti";26271584]Tilaisin kyllä, virheitä sattuu. Mulle on aina tullut H&M:ltä kaikki tilaamani tuotteet nopeasti ja oikein, huonoja kokemuksia ei ole ollut. Oletko varma, että olet valinnut toimituspaikaksi juuri sen noutopisteen, josta olet pakettia kysellyt? Mun täytyy ainakin käydä joka kerta tilatessani muuttamassa se noutopaikka lähimpään mahdolliseen. Oletuksena siinä tilauksessa kun on joku ihme Ärrä tosi kaukana. Jos pakettisi onkin mennyt jollekin toiselle Ärrälle ja seisoo siellä?[/QUOTE]

On ihan oikea paikka ja H&M on itse myöntänyt, että koko paketti on kadonnut eivätkä tiedä missä on.

Tilaisin. Erehdyksiä sattuu, ja vaikkei vika sun niin ei vika firmankaan. Joku työntekijä on vaa sössiny, ja se nyt on vaa inhimmillistä..

Mutta kuulostaa silti tuosta virheestä aika pieneltä korvaukselta. Kun eihän tuossa ole korvausta juuri ollenkaan ja vaatteita saanut odottaa viikkotolkulla ja moni ei ole edes tulossa. Lisäksi kysyivät, että tilataanko uudestaan, niin sanoin, että voi tilata uudestaan ja vasta sen jälkeen ilmoittivat, että ovat tilanneet ja kaikkia ei enää ollut. Olisi ollut reilumpaa ilmoittaa etukäteen, että tilauksen voi tilata uudestaan ja olisivat voineet samalla luetella ne tuotteet mitä on saatavilla enää nyt ja mitä ei. Tuossakin toimivat taas todella asiattomaksi.

Nyt juuri mietin sitä, että jos laittaisin sinne viestin, etten sitä tilausta enää haluakaan.

En tilaa sieltä muutenkaan. Viime vuonna yritin ja paketin saapuminen kesti 4kk vaikka kaikki tuotteet piti olla varastossa. Kyselinkin pariin otteeseen asiasta ja aina vastaus oli että paketti on lähdössä.

Eikä kyse ollut maksamattomista laskuista tms. koska paketti oli tulossa postiennakolla. Enpä sitten hakenut pakettia ollenkaan sillä minusta 4kk:n toimitusaika on jokseenkin törkeä kun sen alunperin piti olla kesäkuussa ja paketti olisi ollut haettavissa lokakuu lopussa.

saako tuolta h&m:ltä eri vaatteita kuin kaupasta?en oo koskaan edes käynyt kattomassa niiden nettisivuja,kun voin kävellä kauppaankin ja ostan sieltä,jos jotain ostettavaa löytyy..

saako tuolta h&m:ltä eri vaatteita kuin kaupasta?en oo koskaan edes käynyt kattomassa niiden nettisivuja,kun voin kävellä kauppaankin ja ostan sieltä,jos jotain ostettavaa löytyy..

Voi olla eri tuotteita. Lisäksi kaupassa on inhottavampi sovittaa vaatteita, usein jonoja, vaatteita joutuu etsimään enemmän kun ei voi vain katsoa listasta.

Yhteistyössä