tilanne joka sai mut hämilleen....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja <3 ? <3 ? <3
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
3

<3 ? <3 ? <3

Vieras
minulla on lapsi miehen kanssa josta olen eronnut.
soppaa sotkeakseni voin kertoa, että seurustelen nykyään exäni yhden parhaimman kaverin kanssa.. eikä varmaan tarvitse kertoa, ettei ollut paras kaveri hetkeen..
no, erosta ja uudesta suhteesta alkaa olla 6v aikaa ja taas ex ja minun mieheni (eli entinen hyvä ystävänsä ) ovat löytäneet yhteisen sävelen.
tulemme TODELLA hyvin juttuun ja kaikki on paremmin kun koskaan, itse olen exäni kanssa paremmissä väleissä kun ikinä ja mun mies on siinä täysillä mukana, eli aika omituinen, mutta toimiva trio.
rakastan nykyistä miestäni enemmän kun ketään koskaan (lasta jos ei lasketa), rakennetaan taloa ja suunnitellaan häitä. ollaan monesti puhuttu, et on todella mahtavaa olla mun exän kanssa näin läheinen kun on niin helppo sopia lapsen asioita ja kummatkin joustaa tahollaan.

tänään kuitenkin olin ystäväperheellä käymässä.
tää perhe on sekä mun exän, että nykyisen ystäviä myös..
no, mun ex tuli mun lapsen kanssa sinne tänään sattumalta samaan aikaan kun olin siellä. ex tuumas, et hyvä kun oot paikalla, et hän voi sitten jättää meidän yhteisen lapsen sinne siks aikaa et käy autokaupoilla ystäväperheen miehen kanssa. ok. näin exää n.15min.
mun mies sit soitti, et missä olen. selitin tilanteen, niin tää vetäs luurin korvaan, et "ai oikeen matin kanssa olette siellä yhdessä??!!!" sanoin, että ei olla, kun sattumalta osuttiin tänne ja näin mattia sen vartin... sit mies löi luurin korvaan ja oli aivan perseestä koko illan mua kohtaan...

mä ymmärrän mustasukkaisuuden tietyissä rajoissa, mutta ihan oikeasti mun mies TIETÄÄ, että IKINÄIKINÄIKINÄIKINÄ mun ja exän välillä ei tule olemaan mitään!!!

voin helposti kuvitella itseni mieheni rooliin, olen itsekin ollut aikanaan äitipuoli jnejne, mutta tää tuli niin shokkina et mun mies on nyt mustis!!
jossain kuppilassa tms voisin ottaa kohteliaisuutena sen, että mun mies olis terveellä tavalla mustis, mutta tässä tilanteessa se on jollain tapaa pelottava yhtälö...

en oikeastaan edes kaipaa kommentteja, halusin vain kirjoittaa tämän, koska se helpottaa omaa oloani..

jos jollain on kuitenkin samankaltaisia kokemuksia, niin mielelläni niitä kuuntelen / luen... :)

Omalla kohdallani olen sitä mieltä, että mies saa olla kuinka mustasukkainen hyvänsä ja ajatella mitä lystää, pääasia kuitenkin on että itse tiedän totuuden ja tiedän että ei ole mitään salattavaa.

niin, eniten kai ihmetyttää kun tuo mun nykyinen ei ole ollut koskaan mustasukkainen, naureskellu vaan vieressä vaikka kerran baarissa joku tuntematon mies tuli suuteleen mua ihan puun takaa!! toki revin sen irti itsestäni ja mies olis varmana tullu väliin jos olis tarvinnu, mutta se vaan naureskeli... tuli vähän sellanen olo, että olisit tehnyt jotain.. en tappelua tarkoita, mut joku pieni osotus siitä, et mulla on hei vientiä.. en osaa selittää.. mut että sitten ollaan mustasukkasia mun lapsen isälle vaikka mitään aihetta ei todellakaan ole eikä tule!!!!!

Yhteistyössä