Tilanne

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hapsuliini
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Hapsuliini

Jäsen
30.01.2012
138
0
16
on tämä. Julkisella oon ollu noin kolme vuotta hoidoissa ja tässä välissä on ollu reilun puolen vuoden tauko leikkauksesta johtuen. Olen saanu clmofenia, letzoralia ym. Nyt seuraavaksi olisi vuorossa pistoshoidot ja muutenkin vaikeammat hoidot. Mutta emme halua lähteä vaikeampiin hoitoihin. Lähinnä että töitten takia on mahdoton sompailla 80 km väliä lääkäriin kaikkiin seurontoihin. Ajattelin että josko kävisi yksityisellä vielä hakemassa apua..Siis onko yksityiset yleensä kiinnostuneita mitä hoitoja on käyty julkisella ja luuletteko että ne voisi määrätä vielä esim. yhen clomifen kuurin? ennen kuin lopullinen toivo on menetetty.

Hapsuliini, varmasti ottavat teidän tilanteen huomioon. Yksityisellä te kuitenkin olette niitä maksavia asiakkaita ja viime kädessä päätätte mihin hoitoihin suostutte. Eikä ne pistoshoidotkaan sen kummempia ole mielestäni kuin syötävät lääkkeetkään. Tosin pistokset voi vaatia useamman kontrolliultran. Mä oon toistaiseksi vielä yksityisellä hoidoissa ja toinen pistoskierto insseineen menossa.

En minä niitä pistoksia pelkää, mutta siis ongelma on ne seurantaultrat kun hirveen vaikee on saada itselle järjästettyä vapaata. Kun minulle on määrätty clomifeenit niin ei oo niin tärkeetä ollu et käykö seuraavas kierros seurantaultras vai sitä seuraavas kuhan käy.

Yhteistyössä