Tilasin nyt sitte talvivaatteita jo

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tossuliini
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tossuliini

Vieras
Tein äsken tilauksen H&M:lle ja tilasin itelleni ja neidille talvitakit, neidille tuli lisäksi farkut ja pooloneule. Meinasin itelle tilata myös housut mutta olisi mennyt luottoraja yli joten poistin housut tilauslistasta. Onhan mulla housuja kun vaan mahtuisivat jalkaan. Yhet suorat housut menee jalkaan, onneksi niin on jotkut mitä käyttää jos jossain käy. Eikä mennytkään kuin vähän päälle 120 euroa noihin.

Laitoin myös H&M:lle tilauksen ja tilasin vaatetta, mutta siellä on aina ihan julmetun pitkät toimitus ajat.Nytkin menee viikolle 44 ja viime vai toissa viikolla tein tilauksen... Alkaa menemään maku, kun noi toimitusajat on aina ihan älyttömän pitkät

Ai henkka maukalta? Kyllä sieltä välillä saa tosi nopeastikin, meille tuli paketti alle viikossa.
Tosin yleensä käyn kyllä hakemassa suoraan liikkeestä, jos jotain muksuille tarvin sieltä!!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ai henkka maukalta? Kyllä sieltä välillä saa tosi nopeastikin, meille tuli paketti alle viikossa.
Tosin yleensä käyn kyllä hakemassa suoraan liikkeestä, jos jotain muksuille tarvin sieltä!!

Mulle ei ole ikinä tullut alta viikossa.

Mä tilasin Ellokselta yhden ruman takin. :D Siis se on minusta äärimmäisen ruma normaalitilanteessa, en kuuna päivänä laittais sitä päälleni, jos en olis raskaana. Mutta näin raskaanaolevalle se vois toimia, kun mahalle jää tilaa. B) ...tosin nätiksi en siltikään sitä väitä. :xmas:

Mutta pakko oli keksiä joku takki, kun täti oon pyylistynyt niin paljon, että normaalista talvitakista uhkaa ratketa vetoketju, jos sen päälle pistäis. :| ...ei ois tarttennu munkaan takamukseni iiiihan näin paljon lähteä leviämään... :xmas:

Täällä kävin päivällä kattomassa pukimosta talvitakkia sellasta pitempää mallia joka olisi osittain villakangastakki, ja hinta oli heti melkein 160 euroa halvin se koko ja malli mikä mulle olisi mennyt nyt tai myöhemmin. Musta tuolla H&M:llä oli aivan ihana takki. Neitikin halusi punasen takin joka on todella ihme, toivottavasti ei ole liian iso, vastaa XS:ää se koko mutta en tiedä sitten viittinkö ruveta laittamaan sitä takasin vaikka vähän iso olisikin, pistetään se odottamaan jos ei ole nyt sopiva. Ja mullekin oli ilmotus että tulee vasta ens kuun puolessa välissä vasta ja neidin farkut tulee vasta marraskuun lopussa.

Mä tilasin talvivaatteita jo keväällä. Ainut miinus vaan oli kun tilasin yhden takin pojalle, tyttöjen mallistosta kylläki, mut väriltään maastonvihree ja kuvissa vuoriki oli vihree, takki kun tuli niin vuori pinkki. No ei pane poika sitä päälleen. Tyttö sai tallitakin.

Yhteistyössä