Tilasin yhden lego paketin, sain kumminki 2!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kopponen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kopponen

Vieras
Tilasin britaniasta legopaketin jonka piti olla täällä ajat sitten. Nettisivuilla ilmoitettiin, että tuote on lähetetty. Samaan aikaan tilasin muitakin tuotteita jotka tuli kaikki erillisinä paketteina yksitellen kotiovelle asti. Yksi paketti piti noutaa postista koska se oli "suurikokoinen kirje" vaikka samankokoisia ne muutkin oli jotka kotiin tuotiin. Mistään ei otettu kuittausta mihinkään.

No nyt tää yks paketti jäi tulematta ja ilmotin siitä firmalle. Lupasivat lähettää toisen. Eilen sitte kävin postissa hakeen elloksen tilausta ja kysyin varsin, että pystyvätkö kattomaan löytyykö mun nimellä sitä hukassa olevaa pakettia. No siellähän se nökötti ja sain paketin kotiin.

Kuinkas ollakaan, tänään soi ovikello ja nyt tää toinen legopaketti (joka lähetettiin kadonneen tilalle) tuotiin mulle kotiovelle asti. Nyt mulla on sitte 2 isoa legopakettia vaikka yhden tilasin :/

nyt sitten vaan kysymään haluavatko he toisen paketin takaisin. Itse en postimaksuja maksaisi mutta palauttaisin ylimääräisen.

Hyvän palvelun firma sulla kuitenkin oli.

No sanos muuta! Mua hävettää tunnustaa, että taistelen omantunnon kanssa koko ajan: palauttaako vai eikö? :ashamed:

Todennäköisesti käy kuten aina tämmösissä tilanteissa, palautan tuotteen ja kiroan rehellisyyttäni :stick: Pöh.

[QUOTE="a p";22424431]No sanos muuta! Mua hävettää tunnustaa, että taistelen omantunnon kanssa koko ajan: palauttaako vai eikö? :ashamed:

Todennäköisesti käy kuten aina tämmösissä tilanteissa, palautan tuotteen ja kiroan rehellisyyttäni :stick: Pöh.[/QUOTE]

Rehellisyys maan perii. Noh, en tiiä onko niin, mutta itse en voisi olla palauttamatta, kun huono omatunto vaivaisi varmasti.

Oliko kuinka iso/arvokas paketti. Itse laittaisin meiliä ja selittäisin asian ja kysyisin haluavatko että palautan ylimääräisen. Itellä ainakin omatunto soimaisi pitkään aina kun legot näen jos tietäisin että ne on epärehellisesti ansaittu. Jos on pieni paketti niin saattavat hyvinkin sanoa ettei kannata palauttaa.

Alkuperäinen kirjoittaja tämä;22424485:
Rehellisyys maan perii. Noh, en tiiä onko niin, mutta itse en voisi olla palauttamatta, kun huono omatunto vaivaisi varmasti.

Joskus on tuntunu, ettei rehellisyys palkitse (kannata) koskaan :( Melko vasta ilmotin verotoimistolle, että eräs lasku oli väärin, siis meiltä perittiin liian vähän. Perässä tuli korjattu lasku korkoineen päivineen :stick:

Mutta omatunto on siitä ovela, ettei kovin helpolla jätä rauhaan. En minäkään varmaan vois pakettia pitää.

[QUOTE="heh";22424502]Oliko kuinka iso/arvokas paketti. Itse laittaisin meiliä ja selittäisin asian ja kysyisin haluavatko että palautan ylimääräisen. Itellä ainakin omatunto soimaisi pitkään aina kun legot näen jos tietäisin että ne on epärehellisesti ansaittu. Jos on pieni paketti niin saattavat hyvinkin sanoa ettei kannata palauttaa.[/QUOTE]

Tais olla 79 eur.

[QUOTE="heh";22424502]Oliko kuinka iso/arvokas paketti. Itse laittaisin meiliä ja selittäisin asian ja kysyisin haluavatko että palautan ylimääräisen. Itellä ainakin omatunto soimaisi pitkään aina kun legot näen jos tietäisin että ne on epärehellisesti ansaittu. Jos on pieni paketti niin saattavat hyvinkin sanoa ettei kannata palauttaa.[/QUOTE]

Antaa kaverisynttäreille lahjana niin ei ole muistuttamassa :D
79 € legot, ilmaseksihan ne on saatu ja sais muut kateellisiks.

Joo en ollu tosissani.

Kyllähän ne näkee siellä legolla, että molemmat paketit on lunastettu, eli periaatteessahan tosta vois jäädä kiinnikin. Itse laittaisin sähköpostia ja suoraan kysyisin palautusosoitetta, jos sitten sanovat, että saa pitää oma-aloitteisesti niin pitäisin.

Kaverisynttäreille hmmmmmm ;)

Siis ei ne siellä näe että paketit on lunastettu koska ne on lähetetty suurikokoisina kirjeinä ja niissä ei siis mitään seurantakoodia ole eikä minun kuittausta oo mihinkään pyydetty. Tilasin monta eri pakettia eikä yhdestäkään pyydetty kuittausta. Osa tuotiin suoraan kotiovelle ja yks oli jopa jätetty ulko-oven eteen kun en just sillä hetkellä ollut kotona kun tuote tuotiin. Ei siis voi kukaan todistaa, että mulle asti on paketti päätynyt.

Mutta joo, taidan (kai :D ) laittaa firmalle s-postia....

Heh, kaveri oli ostanut aikanaan vitriinikaapin, ja kuinkas ollakaan, kun kaappia tuotiin, niitä tuotiinkin 2. Kaveri oli ihan hissunkissun, eikä ees ihmetellyt asiaa, oli vain tyytyväinen, kun kävi niin hyvä mäihä.. Ikinä toisen perään ei kyselty, ja kyse oli ihan kotimaisesta huonakaluliikkeestä, ja jutusta jo vuosikausia..

Joten, jos ovat itse sekoilleet ko.firmassa, niin eipä se firma konkurssiin mene, vaikka molemmat pitäsitkin! Ja koska sulta ei ole edes kuittausta pyydetty, niin eihän sulle ole tullut kahta pakettia, eihän??

Itse varmaan ottaisin kuitenkin yhteyttä, mutta eihän tuosta kuitenkaan tulis firmalle tappiota 79 euroa, vaan omakusanne hinta, mikä on reilusti alle puolet tosta, katteet kun yleensä on 45-60% tuotteista. Voi olla enemmänkin. Että ei se nyt NIIN iso juttu olis vaan pitää tota. Ja postikuluihin menis myös firmalta rahaa. Mutta silti uskon rehellisyyteen.

Alkuperäinen kirjoittaja Epäaito;22425904:
Heh, kaveri oli ostanut aikanaan vitriinikaapin, ja kuinkas ollakaan, kun kaappia tuotiin, niitä tuotiinkin 2. Kaveri oli ihan hissunkissun, eikä ees ihmetellyt asiaa, oli vain tyytyväinen, kun kävi niin hyvä mäihä.. Ikinä toisen perään ei kyselty, ja kyse oli ihan kotimaisesta huonakaluliikkeestä, ja jutusta jo vuosikausia..

Joten, jos ovat itse sekoilleet ko.firmassa, niin eipä se firma konkurssiin mene, vaikka molemmat pitäsitkin! Ja koska sulta ei ole edes kuittausta pyydetty, niin eihän sulle ole tullut kahta pakettia, eihän??

:O Siis tuo nyt on jo ihan huippu, että kaks vitriinikaappia tuodaan yhden sijaan :laugh: :laugh:

Uusimmat

Yhteistyössä